واکنش پلیس اسپانیا به سرقت‌های سریالی از فوتبالیست‌ها


واکنش پلیس اسپانیا به سرقت‌های سریالی از فوتبالیست‌ها

در پی شدت گرفتن سرقت های زنجیره ای از خانه فوتبالیست ها در مادرید و دیگر نقاط اسپانیا پلیس تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش منزل توماس پارتی بازیکن غنایی تیم اتلتیکو برای دومین بار در یک هفته مورد حمله سارقان ناشناس قرار گرفت. این در حالی است که خدمتکار او بدون آسیب موفق شد از گزند دزدها فرار کند اما به نظر می‌رسد بخشی از لوازم خانگی و وسایل ارزشمند او ربوده شده است.

نکته جالب این است که در جریان برگزاری دربی مادرید، سارقان خانه کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید را نیز مورد حمله قرار دادند و موفق شدند به هدف خود نیز برسند.

واکنش پلیس اسپانیا به سرقت‌های سریالی از فوتبالیست‌ها

پیش تر هم تعدادی از ورزشکاران معروف حاضر در مادرید نیز از دزدی های این چنینی پرده برداشته بودند. لوکاس واسکز و ایسکو دو بازیکن اسپانیایی بودند که چنین اتفاقی را تجربه کردند. همچنین زین الدین زیدان و کریم بنزما نیز پیش تر به پلیس خبر دادند که خانه‌شان مورد سرقت قرار گرفته است.

قبل از آن در همین چند ماه اخیر گزارش های دزدی زیادی به پلیس شهر مادرید و دیگر نقاط اسپانیا از جمله بارسلون رسید. با جستجوی بیشتر می توان به نام هایی نظیر جرارد پیکه، کوین پرینس بواتنگ، فیلیپه کوتینیو، ویلیام کاروالیو، آرتور، ازگوئل گارای و... رسید که به صورت سریالی مورد هدف سارقانی قرار گرفتند که هنوز مشخص نیست آیا ارتباطی با هم دارند یا نه.

واکنش پلیس اسپانیا به سرقت‌های سریالی از فوتبالیست‌ها

مقامات امنیتی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید این هفته جلسه ای تشکیل دادند تا برای جلوگیری از موج جدید سرقت ها چاره ای بیندیشند. مناطق لا مورالخا، میراسیرا و ماخاداهوندا محدوده های قرمز شهر مشخص شدند اما نقاط دیگری نیز هستند که دوربین های امنیتی خاصی برای بررسی فعالیت سارقان در آنها نصب خواهد شد. رئال مادرید استفاده از دوربین های مداربسته امنیتی و نیروهای خاص در جریان برگزاری مسابقات را آغاز کرده اما این منطقه وسیع تر از آن است که حضور یک ماشین برای فراری دادن سارقان در آن کافی باشد.

به گفته مقامات پلیس، بازیکنان باید شرایط منازل خود را از نظر امنیتی ارتقا دهند چرا که گفته می شود در بعضی خانه ها هیچ مانعی برای ورود سارقان وجود نداشته است. همچنین به بازیکنان گفته شده که از انتشار عکس داخل و محدوده منزل خود خودداری کنند تا اطلاعاتی از این طریق به دست مجرمان داده نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار