معاون وزیر کشور:انتخابات فرصت مناسب برای مطالبه‌گری است


معاون وزیر کشور:انتخابات فرصت مناسب برای مطالبه‌گری است

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی وزارت کشور گفت: انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فرصت مناسب برای بیان گلایه‌ها و مطالبه‌گری است.

جمال عرف روز یکشنبه در نشست هم اندیشی فعالان سیاسی و اجتماعی استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: گلایه های مردم در پای صندوق های رای حل و فصل شود و با مشارکت حداکثری مردم در رویدادهای مهم سیاسی می توان گره از مشکلات کشور باز کرد.
وی خاطر نشان کرد: فضای گفت و گوی بین جریان های مختلف سیاسی و اقشار مردم در چارچوب قانون برای حضور و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی باز است و فعالان سیاسی و اجتماعی فضای گفتمان سازی انتخابات را در جامعه نشر دهند.
معاون سیاسی وزارت کشور ادامه داد: حضور مردم در انتخابات با آگاهی برای انتخاب بهترین نامزد باشد و با مثبت اندیشی نسبت به انتخاب افراد شایسته می توان برای توسعه سیاسی و اجتماعی کشور گام برداشت.
عرف تصریح کرد: اصالت و توفیق احزاب در کشور از سیاست های وزارت کشور است و ۱۱۶ حزب در رده استانی و کشوری در ایران اسلامی فعالیت دارد.
وی اضافه کرد: احزاب در فراکسیون های اصول گرا، اصلاح طلب و مستقل و اعتدال، در کشور فعالیت می کنند و ظرفیت های بسیار خوبی برای گفت و گو و فضای سیاسی در کشور مهیا است.
عرف تصریح کرد: جمهوری اسلامی احترام به تمامیت ارضی، قوانین بین المللی و حقوق مردم کشورهای مختلف را همواره در برقراری ارتباط با کشورهای مختلف مورد توجه قرار داده است و ترکیه اگر دغدغه ای نسبت به شمال سوریه دارد با طرف مقابل وارد گفت و گو شود.
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: توسل به قدرت نظامی برای رفع مشکلات منطقه ای رسم اشتباهی است و باید تمامی کشورها گفت و گو را در حل مشکلات مورد توجه قرار دهند.
در این نشست با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و جمعی از اعضای جریان های سیاسی، دانشگاهی و اجتماعی استان سمنان پیرامون موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استان بحث و تبادل نظر شد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند ۹۸ برگزار می شود.
۷۳۳۹/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمل موادمخدر توسط دختر موتورسوار تهرانی