فعالیت اقشار مختلف جامعه بر محور همگرایی و توسعه لرستان باشد


فعالیت اقشار مختلف جامعه بر محور همگرایی و توسعه لرستان باشد

خرم‎آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت:‌ فعالیت اقشار مختلف جامعه باید بر محور همگرایی و ایجاد زمینه های لازم برای توسعه همه جانبه و پایدار استان باشد.

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه امروز رسانه‌ها کاربردی‌تر شده و توجه بیشتری به توسعه استان دارند، اظهار داشت: هدفگذاری مدیریت ارشد استان نیز بر مبنای توسعه در مسیر همگرایی است که همه نسبت به تحقق این امر وظیفه داریم.

وی ادامه داد: اجرای این هدفگذاری نیازمند فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خوب و قوی است که این شرایط در استان فراهم می باشد.

وی با تاکید بر ضرورت پردازش رسانه های استان به جوانب توسعه ای گفت: دستگاه‌ها نیز باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند تا با همگرایی و انسجام بیشتر، آرامش را در استان تثبیت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: انتقاد منصفانه و کارشناسی باعث رفع مشکل دستگاه‌ها و در نهایت توسعه استان خواهد شد، بنابراین با آغوش باز از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم.

ثمینی با بیان اینکه امنیت سرمایه گذاری در لرستان افزایش یافته ادامه داد: اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی بر سه اصل دولتی، تعاونی و خصوصی استوار است که در اصل ۴۴ قانون اساسی، اقتصاد دولتی، جز مسائل اساسی و زیربنایی، کار دیگری بر عهده ندارد.

وی حرکت موتور محرکه توسعه استان را نیازمند فعالیت مطلوب بخش تعاونی و خصوصی دانست و بیان کرد: منابع مختلف طبیعی، زیرزمینی، آبی و نیروی انسانی توانمندی در لرستان وجود دارد که بکارگیری آن می تواند منجر به توسعه شود.

۷۲۶۹/۶۰۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس