وحدت و استقامت راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است


وحدت و استقامت راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمنان برای ضربه به اشتغال، اقتصاد و استقلال ما با حداکثر توان سرمایه گذاری کرده‌اند و در این شرایط وحدت، همدلی و استقامت تنها راه برون رفت از مشکلات است.

محمد حسینی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان درمیان افزود: ما در جامعه خودمان مشکل داریم اما مشکلات در قبال استقلال، عزت و دین ما بزرگ نیست و برای عبور از این شرایط سخت نیازمند وحدت و استقامت هستیم.

وی بیان کرد: تمام اقدامات بزرگ در دنیا که رخ داده، مشارکت بیشتر جامعه را با خود داشته است و در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و فرزندان معنوی ایشان تمام اقشار مختلف جامعه در مبارزات نقش داشتند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: در هر حرکتی که نظام انجام می‌دهد، اشکالاتی در ما وجود دارد که گاهی نمی‌توانیم بین اصل و فرع تفاوت قایل شویم و در این زمینه یا اشتباه می‌گیریم یا ما را به اشتباه می‌اندازند و یا ناخواسته در زمین دیگران بازی می‌کنیم.

وی افزود: باید دقت کنیم در گفتمان‌هایی که داریم با فکر کردن و بررسی‌های لازم انتقاد داشته‌ باشیم و امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که جدا شدن یک نفر هم از نظام اسلامی برای دشمن فوق العاده مهم است و این موضوع باید برای ما هم مهم باشد.

حسینی گفت: هر بخش ساختاری و اجرایی که در حکومت انجام می‌شود بر بخش‌های دیگر تاثیرگذار است اما فقط دامنه آن کم و زیاد است.

وی ادامه داد: هر اقدامی را که می‌خواهیم انجام دهیم این را مدنظر داشته‌ باشیم که شاید اشتباه کرده باشیم در این صورت است که از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید نوع نگاه و رفتار ما جامعیت داشته باشد گفت: اگر این جامعیت را نداشته باشیم نمی‌توانیم در مسیری که حرکت می‌کنیم تاثیرگذار باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: برای اینکه اقدام مهمی در شهرستان انجام شود، همه باید نگاه و اصول کلی داشته‌ باشیم که تلاش همه ما خدمت واقعی به مردم است.

وی اظهار داشت: مردم ارباب رجوع دستگاه‌های اجرایی هستند و باید مسئولان به عنوان خدمتگزار به حرف مردم بها دهند و مطالبه آنان را با جدیت پیگیری کنند.

حسینی با اشاره به اینکه استاندار خراسان جنوبی به دنبال خروجی سفرهای مسئولان کشور به استان است اضافه کرد: همایش روز ملی روستا و عشایر در استان بخش‌های اجرایی خوبی داشت و تفاهم‌نامه‌هایی برای توسعه شهرستان‌های مرزی استان به امضا رسید.

وی گفت: همچنین در این همایش تفاهم‌نامه‌های دیگری برای رفع مشکلات مختلف استان به امضا رسید که تفاهم‌نامه اتمام مجتمع‌های آبرسانی استان تا پایان دولت دوازدهم اقدام بزرگی است که دغدغه کم آبی روستاییان استان با این اقدام رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی بعد اجرایی و عملیاتی دارد افزود: چندین سال است که مسئله آب و راه آهن در استان ما مطرح است که در زمینه آب بخشی از کارها خارج از استان و بخشی هم از داخل با اجرای سند سازگاری با کم آبی استان دنبال می‌شود.

حسینی گفت: توسعه یک هزار هکتار کشت گلخانه‌ای اقدام خوبی است که در زمینه صرفه‌جویی آب در بخش کشاورزی استان به زودی اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: موضوع راه آهن گام مهمی در زمینه تکمیل زیرساخت‌های استان است که هزینه سرمایه‌گذاری برای سرمایه گذاران را کاهش می‌دهد.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: راه آهن نیازمند سرمایه گذاری کلان است که دولت پای کار آمد و عملیات اجرایی راه آهن در استان همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهوری آغاز شد.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !