افزایش 30 درصدی ورود زائران اربعین حسینی از مرز آستارا


افزایش 30 درصدی ورود زائران اربعین حسینی از مرز آستارا

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی آستارا گفت: تاکنون 16 هزار و 796 نفر زائر اربعین حسینی کشورهای آذربایجان، روسیه و گرجستان از طریق مرز آستارا وارد گیلان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد داشته است.

افزایش 30 درصدی ورود زائران اربعین حسینی از مرز آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: خدمات رسانی و استقبال از زائران اربعین حسینی کشورهای همجوار که از مرز زمینی شهرستان آستارا تردد می‌کنند در دستور کار پلیس آستارا بوده و با تسریع در روند بررسی شبانه روزی گذر مرزی، میزان رضایتمندی بسیار مطلوب است.

این مقام انتظامی با اشاره به راه اندازی کمیته فرهنگی در این شهرستان جهت استقبال از زائرین خارجی، افزود: ارتباط با سازمان‌های دولتی در راستای فعالیت‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی اربعین حسینی در این شهرستان بوده که در این راستا نیز توفیقاتی حاصل شده و جلساتی نیز با سازمان‌ تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و ... برگزار شد تا زوار بتوانند به سهولت از مسیر آستارا و شهرهای دیگر تردد کنند.

نمازی تصریح کرد: در حوزه درون سازمانی نیز تلاش شده تا با سایر کمیته‌های فرهنگی تشکیل شده در سطح شهرستان ارتباط برقرار شود و این حضور بزرگ و پرشور با نظم و امنیت مطلوبی در مرز و در داخل کشور صورت پذیرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا در پایان تعداد زائران اربعین حسینی را 16 هزار و 796 نفر از کشورهای آذربایجان، روسیه و گرجستان اعلام کرد و گفت: حضور زائرین نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته و تمهیدات امنیتی و خدماتی برای بازگشت این عزیزان با همفکری و همکاری مرزبانی و سپاه پاسداران صورت گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟