اعطای بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات بابت اشتغال در گناباد


اعطای بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات بابت اشتغال در گناباد

فرماندار گناباد گفت: تاکنون در این شهرستان بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات در قالب تسهیلات کم بهره بابت اشتغال اعطا شده است.

حامد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم سهم بیشتری را از اعتبارات استانی کسب کنیم و آن اعتبارات نیز در جهت اشتغال پایدار هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی اعم از جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و... اقدامات خوبی صورت گرفته که خود این موضوع، پویایی مجموعه‌ها را نشان می‌دهد.

فرماندار گناباد گفت: تا اکنون هیچ وقفه‌ای در خدمت رسانی در گناباد وجود نداشته که این نشان از عزم جدی کارگزاران نظام، مجموعه اجرایی و دولت تدبیر و امید را می رساند.

وی با مهم شمردن اعتبارات شناور استان، بیان کرد: گلخانه‌ها و اراضی بلااستفاده که وجود دارند فرصت‌های خوبی هستند تا با بهره‌مندی از ظرفیت تسهیلات شناور و احداث گلخانه در جهت رونق تولید شهرستان استفاده شوند.

فرماندار گناباد خاطرنشان کرد: در راستای اهمیت موضوع اشتغال و رونق تولید، دفتر سرمایه گذاری و اشتغال در مجموعه فرمانداری تشکیل شده و در آن از کارشناسان خبره فرمانداری نهایت استفاده شده است.

قربانی گفت: رونق سرمایه‌گذاری در شهرستان رو به بهبود بوده و ۱۶ طرح نیز در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی احصاء شده که ۴ طرح در حوزه صنعت و معدن به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت