پلیس در برخورد با موتور سواران متخلف شدت عمل به خرج دهد


پلیس در برخورد با موتور سواران متخلف شدت عمل به خرج دهد

عصر خودرو- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پلیس در برخورد با موتور سواران متخلف شدت عمل به خرج دهد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مرتضی الویری در یکصد و هفتادمین جلسه شورا و بعد از سخنان سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: دو هفته قبل پدیده عجیبی مشاهده کردم و پیامکی از پلیس به شماره بنده آمد مبنی بر اینکه شیشه اتوموبیل شما در خیابان پایین است که مشخصص شد درست بوده جا دارد از حساسیت و رصد اینگونه پلیس تقدیر کنم.
الویری در ادامه افزود: در سخنان سردار اینطور بیان شد که سه میلیون موتور سیکلت و 4 میلیون خودرو در تهران وجود دارد که البته به نظر می آید موتور سیکلت ها از قوانین راهنمایی و رانندگی آزاد هستند و از هر مسیری که بخواهند و در پیاده راه ها تردد می کنند و کلاه ایمنی را هم سرشان نمی گذارند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تقاضایی که به عنوان نماینده مردم تهران از پلیس دارم این است که با همان ترتیبی که بستن کمربند ایمنی را برای رانندگان الزام کردند و نتیجه هم مثبت بود به همان ترتیب در زمینه برخورد با موتور سواران متخلف عمل کنند.
الویری در ادامه خاطر نشان ساخت: موضوع دیگر برخورد با کامیون های آلاینده است به طوری که سطح خیابان از دود این خودروهای سنگین سیاه می شود اما برخورد جدی با رانندگان این خودرو ها به عمل نمی آید در این زمینه نیز تقاضا داریم پلیس با شدت برخورد کند. چرا که اینگونه خودروها نقش اساسی در آلودگی هوا دارند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟