انتظار ما از مردم، همکاری در ارائه اطلاعات در زمینه فساد است


انتظار ما از مردم، همکاری در ارائه اطلاعات در زمینه فساد است

دادستان کل کشور گفت: انتظار ما از مردم این است که در حوزه مبارزه با فساد به دستگاه‌های قضایی کمک کرده و اطلاعات مورد نیاز را به ما منتقل کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از حمایت از تولید، کارخانجات و مراکز تولیدی به عهده دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی دو کار برای حمایت از تولید انجام می‌دهد، عنوان کرد: اول اینکه تلاش می‌کنیم پرونده‌هایی که موجب توقف کار می‌شود، منتهی به توقف کار نشود تا ضمن اینکه دستگاه قضایی به پرونده رسیدگی می‌کند، احقاق حقوق اشخاص صورت گیرد اما از توقف کارگاه و مراکز تولید کار و صنعتی جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: دوم اینکه در بخش‌هایی که دستگاه‌های اجرایی نیاز به حمایت و کمک دستگاه قضایی داشته باشند، تلاش می‌کنیم تا این حمایت و همکاری را داشته باشیم که در مجموع بتوانیم بر رونق اقتصادی بیفزاییم.

منتظری با اشاره به اینکه هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد نیست، تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که دستگاه قضایی بر این امر مصمم است و هم در درون و هم بیرون دستگاه‌های قضایی با هر فسادی از هر نوع از جمله مسائل اقتصادی، اخلاقی و فسادهای دیگر برخورد می‌کند.

دادستان کل کشور گفت: انتظار ما از مردم این است که در حوزه مبارزه با فساد به دستگاه‌های قضایی کمک کرده و اطلاعات مورد نیاز را به ما منتقل کنند. از مردم انتظار همکاری در دادن اطلاعات را داریم زیرا منشا اولیه مبارزه با فساد این است که بتوانیم اطلاعات لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022