آلیسون بکر:/ نیمار در هر باشگاهی می‌تواند بهترین باشد


آلیسون بکر:/ نیمار در هر باشگاهی می‌تواند بهترین باشد

آلیسون، بکر دروازه بان لیورپول، معتقد است که نیمار برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان الزامی به ترک پاری‌سن‌ژرمن ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی باشگاه پاریسن ژرمن، در تابستان تا آستانه جدایی از این تیم فرانسوی پیشرفت رفت. او که در آستانه پیوستن به بارسلونا بود در نهایت در پاری سن ژرمن ماندگار شد تا این فصل را نیز در این باشگاه پاریسی سپری کند.
نیمار که در سال‌های اخیر دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم می‌کند، قصد داشت با پیوستن به بارسلونا شانس خود را برای کسب توپ طلا در آینده افزایش دهد اما در نهایت این اتفاق رنگ واقعیت به خود نگرفت.

آلیسون بکر:/ نیمار در هر باشگاهی می‌تواند بهترین باشد


آلیسون بکر، هم‌تیمی نیمار در تیم ملی برزیل، اما معتقد است که نیمار بدون ترک پاری سن ژرمن نیز می‌تواند به افتخارات فردی دست پیدا کند. او در این باره گفت:" نیمار بازیکن بسیار سطح بالایی است که در هر تیمی می تواند بهترین باشد. اگر او به بارسلونا باز گردد یا در پاری سن ژرمن بماند، من در هر صورت برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. به نظرم او در پاری سن ژرمن نیز می‌تواند به همه چیز دست پیدا کند."


به گفته رسانه های اسپانیایی لیونل مسی علاقه زیادی به پیوستن نیمار در تابستان به بارسلونا داشت و هنگامی که این انتقال پیچیده شده بود، مسی از این موضوع ترس داشت که نیمار شاید به رئال مادرید بپیوندد.
مسی و آلیسون فصل گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که دروازه‌بان برزیلی لیورپول در بازی برگشت توانست عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه دهد.

آلیسون بکر:/ نیمار در هر باشگاهی می‌تواند بهترین باشد


آلیسون همچنین در مسابقات کوپا آمریکا نیز با برزیل در مقابل آرژانتین و لیونل مسی به پیروزی رسید تا به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.
الیسون در این باره گفت: "حقیقت این است که مسی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست دو گل بزند اما من نیز موفق شدم چند بار او را متوقف کنم.
مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است اما من به دوئل تک‌نفره با او فکر نمی کنم زیرا هر دو تیم برزیل و لیورپول بازیکنان فوق العاده دیگری جز من نیز دارند.
خوشبختانه در سه بازی اخیر خود در مقابل او توانستم مسی را متوقف کنم اما این به قدرت تیم‌هایم یعنی رم، لیورپول و برزیل بازمی‌گردد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی