توسعه همه جانبه ورزش اولویت مهم در خراسان جنوبی است


توسعه همه جانبه ورزش اولویت مهم در خراسان جنوبی است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: توسعه همه جانبه ورزش مهمترین اولویت در استان است و گسترش ورزش همگانی موجب تحقق این هدف می‌شود.

حسن عزیزی روز یکشنبه در نشست مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات هندبال خراسان جنوبی که با حضور «علیرضا پاکدل» رئیس فدراسیون هندبال در بیرجند برگزار شد افزود: نقش خانواده‌ها باید پررنگ شود تا در ورزش همگانی، ثبات خوبی را در فرآیند شناسایی، جذب و پرورش استعدادها برای ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ترسیم کنیم.

وی یادآور شد: نگاه ما در ورزش همگانی این است که فضاهایی را برای توسعه این ورزش مثل دیگر ورزش‌ها اختصاص دهیم و آموزش و پرورش مهد توسعه ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه قهرمانی از هیات هندبال استان انتظار داریم قوی عمل کنند و امیدواریم با کمک حامیان ورزشی و توسعه باشگاه‌داری فضای جدیدی در استان تعریف شود.

وی گفت: خانواده و مربی در توسعه ورزش استان مهم است و توسعه بخش خصوصی و مشارکت‌های نهادمند مردم هم برای توسعه ورزش اثرگذار است.

عزیزی افزود: مدیریت بهینه امکانات و منابع برای توسعه ورزش مهم است که در قالب طرح آمایش سرزمین آن را دنبال می‌کنیم.

وی اظهار داشت: آمادگی داریم در توسعه زیرساخت‌های هندبال ساحلی سرمایه گذاری کنیم و با توجه به استعدادهایی که در این رشته در استان داریم از اولویت‌های ماست.

در این نشست مجتبی شریعتی فر برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات هندبال خراسان جنوبی انتخاب شد.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس