انتخاب با عبدالله؛ قهرمان ضدتقلب یا خیانت کار تاریخ!


این آخرین باری است عبدالله کاندید ریاست جمهوری شده است، وی در انتخابات آینده نه توانی برای کاندید شدن از نظر روحی دارد و نه مردم به آن اعتماد می کنند چونکه دو بار زیر بار تقلب رفت و به آرای مردم خیانت کرد. همه می دانند چه ناظران داخلی و چه...

این آخرین باری است عبدالله کاندید ریاست جمهوری شده است، وی در انتخابات آینده نه توانی برای کاندید شدن از نظر روحی دارد و نه مردم به آن اعتماد می کنند چونکه دو بار زیر بار تقلب رفت و به آرای مردم خیانت کرد. همه می دانند چه ناظران داخلی و چه خارجی در تمامی انتخابات ها عبدالله برنده بوده است اما شهامت رهبری و شجاعت گرفتن حق مردمی را که به وی اعتماد کردند ندارد.

عبدالله از اینکه از تهدیدها بترسد یا بترسانندش اگر تقلب را قبول نکنید؛ افغانستان نا امن می گردد، جنگ داخلی می شود، خارجی ها کمک نمی کنند، طالبان به شهرها حمله می کنند، کمک ها قطع می شود، نیروهای خارجی بیرون می شوند و صدها ترفند و هراس دیگر توسط متقلب کاران و اربابان خارجی شان به راه انداخته شود اعتنای نکند و به هیچ رسانه ای نگاه نکند فقط به مردم و اطراف خویش ببیند و از هیچ اتفاقی نهراسد هر آنچه می خواهد بیفتد مسوٌلش عبدالله نیست متقلب کارانی است هیچ پایگاه مردمی ندارند می خواهند با تهدید و ترفند حاکمیت شان را حفظ کنند.

عبدالله باید تا پای مرگ ایستادگی کند و یک چیز را به صراحت در مقابل جعل کاران اعلام کند« من برنده انتخابات و رییس جمهور منتخب بر اساس آرای پاک مردم هستم» وی به همه ای مجریان تقلب و حمایت کنندگان تقلب به طور صریح هشدار بدهد این بار در برابر آنان ترحم نخواهد کرد و تک-تک آنها را به پای محاکمه خواهد کشید.

اگر آقای عبدالله چنین شجاعانه در برابر متقلب کاران و هیاهوی جعل کاران ایستادگی کرد از وی نامی نیکو و ماندگار در تاریخ ثبت خواهد شد اما اگر وی در برابر تقلب سکوت کرد و آن را پذیرفت از وی به عنوان یک خیانت کار در هماهنگی با جعل کاران در برابر مردم یاد خواهد شد.

گل امیری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط