علت توقف‌های مقطعی پلیس در مسیرهای منتهی به مهران


معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: در برخی ساعات که توقف‌های مقطعی توسط پلیس در مسیرهای منتهی به شهر مهران ایجاد می‌شود، صرفاً برای کنترل ازدحام در مرز صورت می گیرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کریم نصراللهی اظهار کرد: از ابتدای شروع ماموریت اربعین حسینی و حضور زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مسیرهای منتهی به مرز مهران، ایستگاه های پلیس در شهرهای ایلام، ایوان ،چرداول و ملکشاهی در حوزه شمالی استان و شهرستان‌های دهلران و دره شهر در حوزه جنوبی استان، وظیفه تامین امنیت انتظامی و ترافیکی تردد ها را بر عهده دارند.

وی ادامه داد:در برخی مواقع و بر اساس ارتباط با مرکز مانیتورینگ مستقر در مرز مهران، محورهای پرتردد که با ازدحام شدید خودروها مواجه می‌شوند، طرح ترافیکی و انتظامی به مرحله اجرا در آمده و توقف‌های مقطعی ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر اداره‌ها و نهادهای دولتی و حمایت خوب مدیران استان مکان‌هایی جهت اسکان و استراحت زائران در نظر گرفته شده و نیروی انتظامی با اختصاص گشت‌های ویژه تامین امنیت این مکان‌ها را بر عهده دارد.

وی گفت: در حال حاضر که موج بازگشت زائران آغاز شده و هر روز بر تعداد زائرانی که به کشور وارد می‌شوند افزوده می شود، نیروهای انتظامی مستقر در شهر های قبل از شهر مهران در آماده باش کامل به سر می‌برند.

نصرالهی با ابراز تاسف از وقوع برخی تصادف‌های مرگبار طی روزهای اخیر از زائران خواست، سفر شیرین و معنوی خود را با بی احتیاطی به کام خود و خانواده های منتظر تلخ نکنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر