مستقر شدن تجهیزات معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در مرزهای چهارگانه


جانشین آماد و پشتیبانی ناجا گفت: حجم وسیعی از تجهیزات و وسایل معاونت پشتیبانی ناجا در مرزهای چهارگانه استقرار و 3 آشپزخانه نیمه صنعتی نیز ساخته شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار «رضا فریبا» اظهار کرد: در چند سال گذشته افتخار پشتیبانی از نیروهای خدمتگزار پلیس در مرز مهران و سایر مرزها را داشته و امسال نیز این افتخار را در جهت خدمت گذاری بیشتر به زائران را داریم.

وی با بیان اینکه معاونت آماد و پشتیبانی ناجا به عنوان حامی و پشتیبانی کننده پلیس در عملیات بزرگ اربعین حسینی تلاش می کند، افزود: فعالیت های ما برای برپایی مراسم اربعین چند ماه قبل از شروع این کنگره عظیم آغاز و بعد از آن نیز ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بحث زیرساخت‌های پلیس در مرز های چهارگانه از جمله انتقال کانتینرها، خودروهای سنگین ،انتقال نیروهای پلیس و ... در جهت خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) با تمام توان تلاش کرده‌ایم.

فریبا با اشاره به ساخت ۳ آشپزخانه نیمه صنعتی در مرزهای محل عبور زائران به عتبات عالیات گفت: حجم وسیعی از تجهیزات معاونت آماد پشتیبانی ناجا در جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) از جمله تانکرهای آبرسانی، تانکرهای سوخت‌رسان تعمیرگاه های سیار و ... در مرز های چهارگانه مستقر شده است.

جانشین معاونت آماد پشتیبانی ناجا با بیان اینکه حجم و فشردگی مأموریت‌های پلیس در کنگره عظیم اربعین حسینی بالاست، خاطرنشان کرد: ما درصدد هستیم با فراهم کردن کالاها و وسایل مورد نیاز پلیس های تخصصی و همچنین تامین و تهیه تغذیه مناسب، به آمادگی پلیس در اجرای مراسم باشکوه و در شان امام شهداء لطمه ای وارد نشود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش