سرود هزار نفری بچه‌های مسجد در نجف و کربلا اجرا می‌شود


رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور گفت: سرود یک هزار نفری بچه‌های مسجد با حضور جوانان و نوجوانان عضو به مناسبت اربعین حسینی در نجف و کربلا اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» در نشست ستاد اربعین حسینی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام با اشاره به فعالیت حدود ۲۵ هزار کانون مسجد در استان‌های سراسر کشور، اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون نفر از جوانان کشور در این کانون‌ها عضویت دارند.

رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور، پیاده‌روی اربعین را بهترین ظرفیت برای تقویت ایمان دینی عنوان کرد و یادآور شد: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته عموم افرادی که در این سفر شرکت می‌کنند دچار تحول روحی و فکری شده و در تعمیق باورهای دینی آنها موثر بوده است.

ارزانی تصریح کرد: با توجه به ارادتی که ملت ایران به اهل بیت(ع) بویژه ساحت مقدس امام حسین(ع) دارند باید تلاش شود از این فرصت‌ها برای آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و تقویت ایمان دینی استفاده کینم.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر اساس کار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، گفت: مسجد اربعین و کانون خادمین اربعین امروز در مرز مهران افتتاح شده و به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور از تشکیل شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بر اساس سند راهبردی در هشت استان کشور خبر داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی