مصطفوی: سعی می‌کنیم هایپر را تقویت کنیم


مصطفوی: سعی می‌کنیم هایپر را تقویت کنیم

سرمربی تیم هایپر شاهین‌شهر گفت: لیست خود را برای نیم فصل دوم به باشگاه اعلام کرده‌ایم تا مذاکرات لازم با بازیکنان انجام شود.

مهدی مصطفوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تمرینات و شرایط کنونی تیمش در نیم‌فصل اظهار کرد: ازآنجایی‌که ممکن است یک یا دو بازیکن از جمع ما جدا شوند از هفته گذشته کار اصلی خود را با تمرینات بدنسازی آغاز کردیم و این هفته وارد فاز دوم تمرینات خواهیم شد.

وی در رابطه با جذب بازیکن جدید برای نیم‌فصل دوم ادامه داد: زمانی هم که سعید رستمی به‌عنوان سرمربی هنوز در تیم حضور داشت، با باشگاه صحبت کرده بودیم که در چند پست نیاز به تقویت داریم. برای نیم‌فصل دوم چند اسم را به باشگاه اعلام کرده‌ایم تا مذاکرات لازم با آن‌ها صورت گیرد. قطعاً به دنبال تقویت تیم هستیم؛ اما شرایط باشگاه را هم باید در نظر بگیریم.

مصطفوی در پاسخ به این سؤال که آیا در پایان فصل هایپر را در جمع 8 تیم خواهیم دید یا خیر؟ افزود: یکی از اهداف همه تیم‌ها حضور در مرحله پلی‌آف است. در این مسیر داشتن ابزار و تمرکز خصوصاً از جانب بازیکنان باید وجود داشته باشد زیرا این نوساناتی که در تیم‌ها می‌بینید منجر به عملکرد متفاوت تیم‌ها می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، باشگاه‌ها نیز از این شرایط تأثیر می‌پذیرند. همه دوست دارند به قول‌های خود عمل کنند؛ اما این شرایط قول‌ها را به تأخیر می‌اندازد و منجر به از دست رفتن عدم تمرکز و دور شدن تیم از هدف کلی می‌شود.

مصطفوی با اشاره به پذیرفتن سرمربیگری هایپرشاهین شهر خاطرنشان کرد: با هماهنگی باشگاه و کسب اجازه از سعید رستمی این سمت را قبول کردم و نمی‌دانم از این موضوع خوشحال باشم یا خیر، اما مسئولیتی است که آن را قبول کردم و تمام تلاشم را برای رسیدن به موفقیت و هدفی که داریم انجام خواهم داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا