صحبت‌های شنیدنی مجری تلویزیون و راوی دفاع مقدس درباره پیاده روی اربعین + فیلم


راهپیمایی بزرگ اربعین، فرصتی نیست که برای زائران به راحتی به دست آمده باشد.

صحبت‌های شنیدنی مجری تلویزیون و راوی دفاع مقدس درباره پیاده روی اربعین + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر زائر اربعین باشید، می‌دانید که لحظه‌ای احساس ناامنی در این راه به شما دست نمی‌دهد. تردیدی وجود ندارد شهدای زیادی برای قدم به قدم زائران اربعین، از جانشان گذشتهاند. بی انصافی است که در راهپیمایی اربعین، یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نباشیم.

در بسته‌های خبری نائب الشهید، هر روز با دو تن از چهره‌های شناخته شده و تاثیرگذار در این خصوص صحبت می‌کنیم. این ویدئوها ثمره تلاش بچه‌های باشگاه خبرنگاران جوان و قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) است.

وقتی از پا افتادیم یاد کسانی بیفتیم که برای ما از پا افتادند

محمد احمدیان راوی دفاع مقدس که خود انس فراوانی با شهدا دارد، درباره پیاده روی اربعین و شهدا گفت: «در این مسیر که زائران عزیز حرکت می‌کنند، سال‌ها قبل جوانانی بودند که با تمام وجود حرکت می‌کردند. این جوانان به ظاهر افتادند و چشمشان به گنبد و گلدسته نخورد، اما حالا راهگشای زیارت ما شده اند. خواهشم از زائران این است که در این مسیر نیت کنند و به نیابت از یک شهید حرکت کنند. هر کجا پاهایشان درد گرفت، یاد بچه‌هایی بیفتند که در میدان مین از پا افتادند. هر کجا از نفس افتادند، یاد آن بچه‌هایی بیفتند که در کوه‌های غرب به عشق زیارت ارباب از نفس افتادند. هر کجا خادمان موکب ها، از شما پذیرایی کردند، یاد بچه‌هایی باشیم که شب‌هایی در شلمچه و مهران در مناطق عملیاتی با انواع سلاح‌ها از آن‌ها پذیرایی شد. ان شاء الله شهدا را طبق قول و قراری که می‌گذاشتیم و می‌گفتیم، وعده گاه حزب الله، صحن اباعبدالله (ع)، در بین الحرمین زیارت کنیم.»

در ادامه می‌توانید ویدئوی صحبت‌های احمدیان را مشاهده کنید.

دانلود

همه یک پیام را به دنیا مخابره می کنیم

میثم آقا بیکی مجری تلویزیون که سال‌ها در مسیر کربلا بوده و بار‌ها از پیاده روی اربعین و حس و حال زائران حسینی گزارش تهیه کرده، نیز در این باره گفت: امام حسین (ع) چراغ هدایت بشریت و کشتی نجات امت هستند. ایشان باب رحمت خداوند هستند. باوجود تبلیغات منفی دشمنان، به یاری خدا و با عنایت اباعبدالله (ع) امسال آیین عرش پیمایی اربعین را باشکوه‌تر برگزار خواهیم کرد. در کنار برادران عزیز عراقی دست به دست هم خواهیم داد و در مسیر این پیام را به همه دنیا مخابره خواهیم کرد که ما پیروان راستین سیدالشهدا (ع) هستیم. در این مسیر شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امامِ شهدا (ره) را یاد کنیم و به یاد آن‌ها قدم برداریم. ان شاءالله ما هم مثل شهدا به جمع یاران امام حسین اضافه شویم.

در ادامه می‌توانید ویدئوی صحبت‌های آقا بیکی را مشاهده کنید.

دانلود

انتهای پیام/

صحبت‌های مشاهیر درباره اربعین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا