ترامپ 50 میلیون دلار کمک مالی اضطراری برای حمایت از اقلیت های مذهبی به سوریه می فرستد


ترامپ 50 میلیون دلار کمک مالی اضطراری برای حمایت از اقلیت های مذهبی به سوریه می فرستد

شفقنا- کاخ سفید اعلام کرد: ترامپ 50 میلیون دلار کمک مالی اضطراری به سوریه می فرستد.این بودجه به عنوان کمک اضطراری مالی برای مدافعان حقوق بشر سوریه، سازمان های جامعه مدنی و حمایت از قربانیان اقلیت های قومی و مذهبی، گروههای مذهبی تحت تعقیب و برای پیشبرد حقوق بشر است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از سی بی […]

ترامپ 50 میلیون دلار کمک مالی اضطراری برای حمایت از اقلیت های مذهبی به سوریه می فرستد

شفقنا- کاخ سفید اعلام کرد: ترامپ ۵۰ میلیون دلار کمک مالی اضطراری به سوریه می فرستد.این بودجه به عنوان کمک اضطراری مالی برای مدافعان حقوق بشر سوریه، سازمان های جامعه مدنی و حمایت از قربانیان اقلیت های قومی و مذهبی، گروههای مذهبی تحت تعقیب و برای پیشبرد حقوق بشر است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از سی بی اس، در این بیانیه آمده است: ما امیدواریم که شرکای منطقه ای و بین المللی نیز به مشارکت های خود ادامه دهند. تضمین آزادی و ایمنی اقلیت های قومی و مذهبی اولویت اصلی دولت آمریکا است.

گفتنی است، چند ساعت قبل از اعلام بودجه ، ترامپ توئیت کرد که جنگ های بی پایان باید پایان یابد.
ترامپ همچنین چند ساعت قبل از انتشار این بیانیه در مصاحبه فاکس نیوز عنوان کرد: کردها هم افراد بسیار خوب دارند و هم افراد بسیار بدی دارند و شاید آنها بخواهند با شخص دیگری هم جنگ کنند . اما ما می خواهیم از جنگهای بی پایان خارج شویم. ایالات متحده ۷۰۰۰ مایل از این منطقه فاصله دارد. من می خواهم از مرزهایمان محافظت کنم. ما ۱۰۰درصد داعش را شکست دادیم و نمی خواهیم برای همیشه در این مناطق بمانیم.

اصل خبر را در سی بی اس ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته