پاتوق‌های مصرف مواد مخدر در بیرجند ناامن می‌شود


پاتوق‌های مصرف مواد مخدر در بیرجند ناامن می‌شود

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای جمع‌آوری پاتوق‌های مواد مخدر و طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در بیرجند خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی پلیس استان خراسان جنوبی، سرهنگ حسین محمدی، گفت: در راستای ارتقای طرح‌های امنیت اجتماعی و با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر جمع‌آوری پاتوق‌های مصرف مواد مخدر، طرح پاک‌سازی در نقاط آلوده شهرستان بیرجند به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان پاتوق خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این محل اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در این بازرسی مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه 11نفر معتاد و خرده فروش که در حال استعمال مواد مخدر بودند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه طرح‌های پاک‌سازی با قوت بیش از پیش ادامه خواهد داشت، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه اقدامات و فعالیت های مجرمانه بلافاصله مراتب را از طریق سامانه 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت