صدور احکام قضایی منجر به پلمب یا توقیف واحدهای تولیدی، ممنوع شد


صدور احکام قضایی منجر به پلمب یا توقیف واحدهای تولیدی، ممنوع شد

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: در قوه قضائیه صدور احکام قضایی که منجر به پلمب و یا توقیف واحدهای تولیدی شود، ممنوع شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، امروز 21 مهر، در کمیته اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری و امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی، اظهارکرد: هدف از تشکیل این ستاد ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های متولی و استفاده از ظرفیت‌های قوه قضائیه برای رونق تولید و رفع موانع است.

وی افزود: پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به قوای سه گانه در کنار اقدامات دولت ستادی در قوه قضائیه نیز شکل گرفت.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی بیان کرد: در قوه قضائیه صدور احکام قضایی که منجر به پلمب و یا توقیف واحدهای تولیدی شود، ممنوع شده است.

حمیدی ادامه داد: در سال ۹۸ به جرأت می‌توان گفت که در سطح کشور هیچ واحد تولیدی به دستور محاکم قضائی تعطیل نشده است.

وی بیان کرد: یکی از واحدهای تولیدی مشکل‌دار شرکت شمش منیزیم فردوس است که مطالبات کارگری و نیز بدهکاری‌هایی به شرکت‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی خراسان‌جنوبی که دارای مشکل هستند، افزود: در این راستا همه باید با همفکری در این جلسه برای بازگشت رونق تولید به این واحد تولیدی تلاش کنیم.

حمیدی تصریح کرد: اجرایی‌شدن تعهدات صورت گرفته در کمیته اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری و امنیت اقتصادی خراسان جنوبی ضروری است.

وی یادآور شد: هدف ما تنها هماهنگی بین دستگاه‌ها و انجام وظیفه نظارت و مطالبه‌گری از سازمان‌های متولی موضوع تولید و رفع موانع آن است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا