راه‌اندازی جایگاه سیار بنزین در کیلومتر 11 ایلام - مهران


راه‌اندازی جایگاه سیار بنزین در  کیلومتر 11 ایلام - مهران

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: جایگاه سیار بنزین با ظرفیت 45 هزار لیتر در مسیر ایلام - مهران راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، مهندس «علی‌اصغر چاغروندی» با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ترافیک شدید حاصل از برگشت زوار در مرز مهران، جایگاه سیار بنزین در منطقه رضاآباد در کیلومتر ۱۱ مسیر ایلام - مهران راه‌اندازی شد.
وی از استقرار پنج باب جایگاه سیار عرضه نفت گاز یورو ۴ و بنزین در مسیر مهران خبر داد و گفت: از این تعداد جایگاه سیار سوخت، چهار باب جهت عرضه نفت گاز به اتوبوس‌های شرکت واحد مستقر در مرز مهران و یک باب جهت عرضه بنزین اختصاص داده شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه این جایگاه‌ها با تلاش شبانه‌روزی گروه‌های عملیاتی، ایمنی و مهندسی اعزامی از منطقه در حال قرار گرفتن در مدار سرویس‌دهی هستند از افزایش مصرف سوخت در جایگاه‌های مسیر تردد زائران اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: مصرف روزانه مجاری عرضه سوخت تا بیش از سه برابر روزهای عادی افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه تاکنون مشکلی جهت عرضه سوخت بنزین و نفت گاز در جایگاه‌های سطح منطقه وجود نداشته است، تاکید کرد: با پیگیری و پشتیبانی همکاران انبار نفت و ستاد منطقه، موجودی تمامی جایگاه‌هایی که در مسیر تردد زوار قرار دارند از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت