شلیک سهوی جان یک کشاورز را در مراوه‌تپه گرفت


شلیک سهوی جان یک کشاورز را در مراوه‌تپه گرفت

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت: شلیک سهوی از اسلحه شکاری یک کشاورز در منطقه مرزی پالیزان مراوه تپه در شرق استان گلستان باعث مرگ وی شد.

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ساعت ۱۷ روز گذشته بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر انجام تیراندازی سهوی در حوزه مرزی پالیزان مراوه تپه از سلاح شکاری غیرمجاز یک کشاورزی ۲۹ ساله در زمان کار با تراکتور در زمین کشاورزی، نیروهای مرزبانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌ها حاکی از آن است که در حین حرکت تراکتور و با توجه به تکان های این وسیله نقلیه، یک گلوله از اسلحه قدیمی این کشاورز به صورت سهوی شلیک شده و به سمت چپ سینه وی اصابت می کند.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان ادامه داد: این کشاورز با توجه به شدت جراحت، قبل از رسیدن به بیمارستان مراوه تپه جان خود را از دست داد و با تشکیل پرونده سلاح وی ضبط شد و خانواده‌اش نیز از هیچ فردی شکایت نکردند.

سرهنگ سراوانی گفت: مرزبانان در حین گشت زنی در منطقه مرزی آق‌تقه مراوه‌تپه تعدادی صیاد پرندگامن شکاری را در حین طعمه‌گذاری شناسایی کردند که این افراد با مشاهده ماموران از محل متواری شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل چهار قطعه کبوتر که به عنوان طعمه استفاده می‌شدند را به همراه ادوات شکار توقیف کردند.

به گزارش ایرنا، هنگ مرزی اترک گلستان، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان گنبدکاووس است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...