مسیر «شهداد – نهبندان» قابل بازسازی نیست!!


مسیر «شهداد – نهبندان» قابل بازسازی نیست!!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: مسیر «شهداد – نهبندان» که براثر سیل ابتدای امسال تخریب شده بود، قابل بازسازی نیست و باید مسیر جایگزین تعریف و احداث شود.

به گزارش ایسنا، "سیدعلی حاج‌سیدعلیخانی" امروز ۲۱ مهرماه در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان اظهار کرد: بازسازی پل کالیشور واقع در شهرستان راور که در سیل ابتدای امسال تخریب شده بود، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که مناقصه این پروژه برگزار شده و به زودی پیمانکار کار را آغاز می کند.

سیدعلیخانی همچنین با اشاره به تخریب جاده شهداد - نهبندان در حادثه سیل ابتدای امسال تصریح کرد: هنوز ۲ و نیم متر آب روی جاده وجود دارد و به دلیل وجود نمک در این منطقه، آب نفوذ نمی کند و این مسر قابل بازسازی نیست و باید مسیر جدید از سوی راه و شهرسازی پیشنهاد شود.

به گزارش ایسنا، "سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی" معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به گزارش مانور زلزله که به صورت مشترک با استان یزد در مردادماه امسال برگزار شد، عنوان کرد: ۳۰ دستگاه مختلف و یک هزار نفر نیروی انسانی مشارکت داشتند و این مانور مشترک برای نخستین بار در کشور برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری مانور، برخی نقاط ضعف دستگاه ها مشخص شد و برگزاری مانورها به صورت منطقه ای است و در جنوب و شرق نیز اجرای خواهد شد.

به گزارش ایسنا، "مالک اژدری" فرماندار راور نیز در این جلسه گفت: مناقصه بازسازی پل کالیشور برگزار شده و به زودی کار آغاز می شود و در زمینه آزادسازی حریم رودخانه ها در سطح شهرستان ۱۰۳ اخطاریه ارسال کرده ایم.

وی خواستار اختیارات لازم برای آزادسازی حریم رودخانه ها در روستاها شد و افزود: در حوزه شهرستان راور در بحث ارتباطات مشکلات زیادی داریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق