آغاز عملیات ساخت سکوهای جدید تماشاچیان ورزشگاه گل‌گهر سیرجان


آغاز عملیات ساخت سکوهای جدید تماشاچیان ورزشگاه گل‌گهر سیرجان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان از آغاز عملیات ساخت سکوهای جدید تماشاچیان و اضافه شدن 2525 صندلی به ورزشگاه اختصاصی گل گهر خبر داد و گفت: با پایان این عملیات ظرفیت این ورزشگاه به 5425 صندلی افزایش می‌یابد ضمن آنکه چمن مجموعه ورزشی گل گهر نیز در دست اجرا است.

به گزارش ایسنا، "محمد جواهری" درباره پروژه ساخت سکوهای جدید تماشاگران ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان گفت: در حال حاضر ورزشگاه گل گهر دارای ۲۹۰۰ صندلی است که با تکمیل این پروژه و اضافه شدن ۲۵۲۵ صندلی ظرفیت مجموعه ورزشی گل گهر به ۵۴۲۵ نفر می رسد ضمن اینکه با توجه به فضاهای خالی که در ضلع شمالی و جنوبی وجود دارد، در صورت نیاز می‌توانیم در سال‌های آینده ظرفیت ورزشگاه را افزایش دهیم.

جواهری درباره ویژگی‌های عمرانی این طرح در استان کرمان گفت: سازه این سکوها فلزی است و قطعات بتنی پیش ساخته بر روی سازه قرار می‌گیرند.

وی افزود: طرح افزایش ظرفیت باشگاه منطبق با آخرین استانداردهای روز است و برای معلولین نیز جایگاهی پیش بینی شده است تا این عزیزان هم بتوانند برای تماشای بازی‌ها بدون هیچ محدودیتی در ورزشگاه حاضر شوند.

جواهری ادامه داد: ما از فضایی که با احداث سکوها در زیر آنها به وجود می‌آید برای احداث سالن بولینگ، نمازخانه، بوفه، سرویس بهداشتی و واحد تاسیسات استفاده می کنیم.

مدیرعامل باشگاه گل گهر درباره تغییرات جایگاه ویژه این ورزشگاه گفت: جایگاه ویژه یا VIP و همچنین جایگاه خبرنگاران و تصویربرداران که در ضلع غربی جای گرفته اند در این پروژه مورد بازبینی و بازنگری قرار گرفته‌اند و قرار است تغییراتی در آنجا صورت گیرد و مجهزتر از گذشته شوند.

براساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر، جواهری درباره نصب اسکوربرد در این ورزشگاه گفت: در حال حاضر عملیات زیرسازی جایگاه نصب اسکوربرد در ضلع شمالی ورزشگاه در حال اجرا است.

وی درباره زمان پایان پروژه گفت: مدت اجرای این عملیات یک سال است اما باتوجه به حضور تیم فوتبال گل گهر سیرجان در لیگ برتر، معاونت عمرانی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و پیمانکار پروژه در تلاش هستند این عملیات تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری رسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...