مفاخر دستگاه قضایی استان کرمان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت


مفاخر دستگاه قضایی استان کرمان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت

معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری استان کرمان از ابلاغ دستورالعمل شناسایی و تقدیر از مفاخر دستگاه قضائی از سوی ریاست قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش ایسنا، "مهدی بخشی" در جلسه شورای معاونین دادگستری استان کرمان با بیان اینکه این دستور العمل در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر معرفی قضات عادل و شجاع به جامعه ابلاغ شده است خاطر نشان کرد: بر اساس این دستور العمل، شورایی در قوه قضائیه تشکیل و در دو حوزه قضائی و اجرایی مبادرت به شناسایی مفاخر دستگاه قضائی خواهد کرد.

این مقام قضائی اعلام کرد: شرایط اختصاصی انتخاب مفاخر در این دستور العمل ذکر شده و نحوه اجرای آن در جلسه شورای معاونین دادگستری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی آموزش حین کار را برای کارمندان قضائی و اداری ضروری دانست و گفت:در این جلسه مصوب شد، معاونت آمار و فناوری اطلاعات در جهت آموزش مباحث سیستمی و فناوری اطلاعات به کارکنان اداری و قضائی نیازسنجی کرده و اقدامات لازم جهت مرتفع نمودن برخی مشکلات در این راستا را انجام دهد.

معاون برنامه ریزی و توسعه قضائی دادگستری استان کرمان عنوان کرد:حفظ و نگهداری اموال دولتی و بیت المال یک ضرورت است و کارمندان بایستی در این زمینه تمام تلاش و اهتمام خود را بکار گیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!