بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی


بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی

ذخیره خون بندناف نوزاد بسیار آسان است. انجام این کار در فضای اتاق عمل و پس‌‌از تولد نوزاد و با رعایت شرایط استاندارد انجام می‌شود.

بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی، در دسترس خانواده ایرانی
پدر و مادر در انتظار فرزندشان نگرانی‌های متعددی دارند. آنها سعی می‌کنند شیوه‌های مراقبت و رسیدگی به نوزاد را یادبگیرند تا آماده‌تر با شرایط جدید روبرو شوند. آنها با نزدیک شدن به زمان زایمان اسباب و لوازم نوزاد و نیازمندی‌های زیست، رفاه و سلامت او را نیز فراهم می‌کنند.
یک تصور نادرست
در این میان شلوغی کارها و تهیه مقدمات تولد نوزاد، تصمیم به ذخیره خون بندناف ممکن است در ابتدا دشوار به‌نظر برسد. پدر و مادر ممکن است تصور کنند انجام این کار ضرورتی نداشته‌باشد. حتی ممکن است به دلیل عدم آگاهی از مزیت‌های بیشمار سلول‌های بنیادی خون بندناف، تنها فرصت ممکن را ازدست بدهند و این سرمایه باارزش را دور بریزند.
بسیار آسان و مطمئن
ذخیره خون بندناف نوزاد بسیار آسان است. انجام این کار در فضای اتاق عمل و پس‌‌از تولد نوزاد و با رعایت شرایط استاندارد انجام می‌شود. خون بند ناف از بندناف نوزاد گرفته می‌شود. بند ناف و جفت از ضایعات زایمانی هستند و غالبا دور ریخته می‌شوند. بنابراین در این فرآیند مادر و نوزاد در سلامت کامل خواهندبود.
بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی
تنها یک فرصت باقی‌است
کاربرد سلول‌های بنیادی در درمان و بازسازی بدن انسان بسیار گسترده است. سلول‌های بنیادی خون بندناف یکی از کاربردی‌ترین منابع سلول‌های بنیادی محسوب می‌شوند و تنها برای یکبار و بلافاصله پس‌از تولد قابل ذخیره‌‌سازی هستند.
کاربردی‌تر از همیشه
استفاده از این سلول‌ها برای درمان بیماری‌ها روزبه‌روز درحال افزایش است. درحال حاضر در جهان ۸۰ نوع بیماری با این سلول‌ها درمان می‌شوند و بیماری‌های بسیاری نیز در مراحل تحقیقاتی و در صف درمان با سلول‌های بنیادی خون بندناف قراردارند. هم‌اکنون در ایران بیماری‌هایی که منشأ خونی دارند (انواع سرطان‌های خون) با این سلول‌ها درمان می‌شوند. همچنین شرکت فناوری بنیاخته‌های رویان درحال اجرای طرح‌هایی برای درمان بیماری‌های فلج مغزی، اوتیسم است که مراحل اولیه را با موفقیت و نتایج امیدوار کننده پشت‌سر گذاشته‌است.
سرمایه‌ای بسیار ارزشمند
بیماری که نیازمند پیوند است برای درمان با سلول‌های بنیادی باید از سلول‌هایی استفاده کند که ازنظر ژنتیکی با او تطابق داشته باشد. یافتن این سلول‌ها بسیار دشوار است و احتمال تطابق ژنتیکی افراد با یکدیگر بسیار کم و ناچیز است. اینجا همان نقطه‌ای است که اهمیت سلول‌های بنیادی خون بندناف مشخص می‌شود. سلول‌های بنیادی خون بندناف برای خود فرد صددرصد قابل استفاده است. همچنین احتمال تطابق ژنتیکی این سلول‌ها برای خواهر و برادر ۲۵٪ و برای پدر و مادر ۵۰٪ است که در مقایسه، احتمال بسیار بالایی است. همچنین اگر سلول مورد نیاز فرد بیمار از دیگر کشورها تأمین شود هزارها دلار هزینه دربر خواهدداشت.
ارزان‌تر از همه
هرچند باتوجه به سطح درآمد خانواده‌های ایرانی ممکن است پرداخت این هزینه برای برخی از اقشار دشوار باشد؛ اما باید اذعان داشت که هزینه ذخیره‌سازی خون بندناف در بانک‌های خون بندناف سایر کشورهای جهان و حتی کشورهای همسایه بسیار بیشتر از بانک خون بند ناف رویان است. درصورت آگاهی و مقایسه با هزینه‌های چندده برابری و چندین هزار دلاری ذخیره‌سازی در آن کشورها، هزینه ذخیره‌سازی نمونه در بانک خون بندناف رویان بسیار ناچیز به‌نظر خواهد‌رسید.
امکان تقسیط هزینه و اعطای وام ذخیره‌سازی
بانک خون بندناف رویان برای فرهنگ‌سازی و انجام رسالت اجتماعی خود درجهت گسترش دسترسی مردم کشورمان برای بهره‌برداری از پزشکی بازساختی و قطع وابستگی به دیگر کشورها و غنی‌سازی بانک سلول‌های بنیادی کشور، امکان تقسیط هزینه ذخیره‌سازی را ایجادکرده‌است. همچنین متقاضیان می‌توانند از تسهیلات وام که برای ذخیره‌سازی خون بندناف فرزندشان درنظر گرفته‌شده نیز استفاده‌کنند.
در مناسب‌ترین زمان
اگر با قابلیت‌های درمانی سلول‌های بنیادی آشنا نیستید می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت فناوری بنیاخته‌های رویان به مطالعه “سلول بنیادی چیست”، “سلول بنیادی خون بندناف”، “کاربرد سلول‌های بنیادی” و “موارد پیوند” بپردازید. پس‌از مطالعه و آگاهی از موضوع و فواید آن، اگر خواستید خون بندناف فرزند خودرا ذخیره کنید با شرکت فناوری بنیاخته‌های رویان (بانک خون بندناف رویان) تماس بگیرید.
بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی
براحتی و در همین نزدیکی‌ها
اگر به اینترنت دسترسی دارید بهترین و آسان‌ترین راه ثبت‌نام اینترنتی در سایت بانک خون بندناف رویان است. اما اگر اهل فضای وب و اینترنت نیستید یا دسترسی آنلاین ندارید، اگر در تهران هستید می‌توانید به دفتر مرکزی بانک خون بندناف رویان در تهران بزرگراه رسالت، خیابان بنی‌هاشم، بالاتر از میدان بنی‌هاشم مراجعه و ثبت‌نام کنید. اگر هم در دیگر مراکز استان و شهرهای دور از مرکز باشید، باید بدانید که بانک خون بندناف علاوه‌بر تهران در ۳۱ استان و جزیره کیش دفتر نمایندگی دارد. علاوه‌بر دفاتر نمایندگی در داخل کشور، در کشورهای عراق و عمان نیز نمایندگی‌های بانک خون بندناف رویان فعال هستند. همچنین ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز می‌توانند بامراجعه به سایت و مطالعه بخش قراردادهای خارجی و دنبال کردن مراحل، برای ذخیره‌سازی خون بندناف فرزندشان اقدام کنند.

بیشتر بدانیم
برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با پزشکی بازساختی، کاربرد سلول‌های بنیادی و کارهایی‌که در ایران و جهان درحال انجام است و آگاهی از پیشرفت‌های پزشکی در این حوزه‌ها میتوانید از سایت بنیان نیوز (پایگاه اطلاع‌رسانی سلول‌های بنیادی ایران) بازدید کنید. سایت بنیان نیوز پایگاهی است که توسط شرکت فناوری بنیاخته‌های رویان برای اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی در زمینه سلول‌های بنیادی ایجاد شده‌است.
ساعت کاری: دفتر مرکزی (تهران) پاسخگویی و پشتیبانی ٢٤ ساعته و ٧ روز هفته
بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی
بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی
بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی
تلفن:02127635000
نمابر ویژه مشتریان: 02189781307
بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی
بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی
بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی
بانک خون بندناف رویان، منطبق با استانداردهای جهانی
کدپستی: ١٦٦٥٦٦٦٣١١ صندوق پستی: ١٦٧٦٥-٣١٦٥

پست الکترونیک: crm@rsct.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته