هواشناسی از وقوع بارش‌های رگباری در اصفهان هشدار داد


هواشناسی از وقوع بارش‌های رگباری در اصفهان هشدار داد

اصفهان- ایرنا- اداره‌کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارشی به همراه رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای به استان هشدار داد.

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان با اشاره به ناپایداری‌های جوی، بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و احتمال وقوع صاعقه و تندباد موقتی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در مناطق غربی و شمالی استان در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی کرد.

فاطمه زهرا سیدان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شرایط تشدید رگبار در مقیاس محلی بویژه در مناطق مستعد وجود دارد و باید تمهیدات لازم در این خصوص مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر وقوع ناپایداری‌های ضعیف و افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و شدید و بارش‌های پراکنده در مناطق شمال غرب و شمالی استان اصفهان است.

وی اضافه کرد: شرایط برای بارش‌های پراکنده و رگباری برای روز دوشنبه(فردا) در بخش‌هایی از مناطق شمال غرب و شمال استان بهتر خواهد شد و وقوع احتمال بارشهای ضعیفی هم در کلانشهر اصفهان وجود دارد.

به گفته وی دمای هوای امروز صبح در اصفهان به ۱۱ درجه سانتی‌گراد رسید که در مقایسه با روز گذشته ۲ درجه کاهش را نشان می‌دهد.

سیدان بیان کرد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت روز گذشته به ۲۹ درجه سانتی‌گراد و امروز هم در خنک‌ترین ساعات به ۱۱ درجه سانتی‌گراد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

این کارشناس ادامه داد: چوپانان با ۳۳ درجه سانتی گراد به عنوان گرم ترین و بوئین و میاندشت با سه درجه سانتی گراد به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.

/6026/۷۱۵۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق