آشنایی با موسسه WES کانادا/مهاجرتی آسان با مدارک مورد تایید WES 


ممکن است شما حداقل در طول یک ماه خبر مهاجرت تعداد بسیاری از آشنایان و دوستان خود به کانادا را  بشنوید، قطعا با خود می گویید چرا من نتوانم؟ بله، شاید شما هم بتوانید زندگی جدیدی را در کشوری دیگر بنا کنید، به کاری جدید مشغول شوید یا در دانشگاهی معتبر به تحصیل بپردازید. اما برای رسیدن به این هدف باید بدانید که یکی از نیازمندی های شما،...

مهاجرت، واژه ای بسیار آشنا که این روزها خیلی به گوش مان می خورد، خصوصا مهاجرت به کانادا. سختی ها و پیچیدگی های زندگی موجب شده است که سالانه افراد بسیاری به فکر خروج از سرزمین مادری شان بیفتند. برخی به دنبال کار و عده ای دیگر قصد تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزشی کانادا را دارند. اما سوال اینجاست، آیا مهاجرت آن هم برای کار و تحصیل آن قدر آسان و راحت انجام می شود که تعداد مهاجران به این کشور روز به روز افزایش می یابد؟ پیدا کردن کار مناسب با مدرک تحصیلی یا ثبت نام در دانشگاهی معتبر، امری سخت است یا آسان؟ در پاسخ به این گونه سوالات هم باید بگوییم، بله و هم خیر!

اگر تاکنون نام این موسسه را نشنیده و اطلاعاتی در این زمینه ندارید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت آماده است تا به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ داده و شما را چندین قدم به مهاجرت، کار و تحصیل در کانادا نزدیک کند. اگر خودتان به دنبال کارهای مهاجرت کاری یا تحصیلی تان به کانادا هستید، بهتر است بدانید که راه آسانی را در پیش ندارید. اغلب دانشگاه های معتبر کانادا علاوه بر مدارک مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی، از متقاضیان پذیرش، تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی را نیز درخواست می کنند.

آشنایی با موسسه WES کانادا/مهاجرتی آسان با مدارک مورد تایید WES 

WES چیست و چگونه می توان از خدمات آن بهره مند شد؟

رویای مهاجرت از طریق کار یا تحصیل در کشوری ثروتمند و طراز اول مانند کانادا موضوعی نیست که به راحتی بشود دست از آن کشید. بسیاری از شما در تلاش هستید که در کوتاه ترین زمان ممکن این رویا را به واقعیت تبدیل کنید؛ پس بهتر است پیش از هر اقدامی با سازمان هایی که می توانند در این راه به شما کمک کنند آشنا شوید.

موسسه WES یکی از معتبر ترین مراکز تایید مدارک در امریکای شمالی است. WES مخفف عبارت World Education Service می باشد که شامل خدمات آموزشی جهانی می شود. این موسسه با ارائه تاییدیه مدارک، می تواند به شما در فعالیت های تجاری و تحصیلی در کانادا کمک شایانی بکند. بنابراین هر مدرکی که توسط این موسسه حرفه ای مورد تایید قرار می گیرد از اعتبار دو چندانی برخوردار می شود، به گونه ای که صاحبان آن مدارک می توانند به راحتی در کشور کانادا تحصیل کنند و یا فعالیت های حرفه ای خود را آغاز کنند. زیرا در کانادا برخی از دانشگاه ها و شرکت ها از متقاضیان خود می خواهند مدرکی به آن ها ارائه دهند که مورد تایید دولت کانادا باشد. بنابراین می توان گفت به کمک تاییدیه ای که از سازمان WES کانادا دریافت می کنید، می توانید مجوز حضور و اقامت خود را به کشور کانادا به دست آورید.

WES یک سازمان غیر انتفاعی است تلاش دارد به دانشجویان و متخصصان بین المللی در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و حرفه ای کمک کند. نکته قابل توجه درباره سازمان WES کانادا این است که این موسسه در میان سازمان ها و دانشگاه های معتبر امریکا و کانادا از اعتبار بی نظیری برخوردار می باشد . گفته می شود این سازمان تا کنون مدارک بیش از یک میلیون نفر را در سراسر جهان انجام داده است که عموما این ارزیابی ها توسط بیش از 2500 موسسه آموزشی، تجاری و دولتی در سر تا سر ایالت متحده امریکا و کانادا به رسمیت شناخته شده است.

آشنایی با موسسه WES کانادا/مهاجرتی آسان با مدارک مورد تایید WES 

اهمیت دریافت تاییدیه سازمان WES کانادا چیست؟

خوشبختانه امروزه این سازمان ارزیابی جهانی توانسته است یک اعتبار بین المللی برای خود دست و پا کند، بسیاری از کشور های دنیا برای ارائه ویزا های تحصیلی و کاری به تاییدیه ای که WES به متقاضیان خود می دهد استناد می کنند. به دلیل همین علت، تمامی مشاوران به افرادی که قصد اخذ اقامت کانادا، کار و تحصیل در این کشور را دارند، دریافت تاییدیه از این سازمان را به شدت توصیه می کنند. موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت به عنوان یک مشاور مهاجرتی که از سیستم جدیدی در کار خود استفاده می کند و به عنوان بزرگترین موسسه مشاوره ای این امکان را برای شما فراهم کرده است تا تمامی مدارک مورد نیاز شما را به تایید این سازمان بین المللی معتبر، برساند. در نتیجه دیگر شما دغدغه ثبت نام در این موسسه و ارسال مدارک و تکمیل فرم های مربوطه را نخواهید داشت، زیرا تمامی این موارد را به متخصصین ما خواهید سپرد. آن ها نیز با تکیه بر تخصص و تجربه شان، در کمترین زمان ممکن تاییدیه مدارک شما را دریافت می کنند.

آشنایی با موسسه WES کانادا/مهاجرتی آسان با مدارک مورد تایید WES 

این سازمان موفقیت های تحصیلی شما را با استاندارد های امریکا و کانادا مقایسه می کند و به کمک گزارشی که ارائه می دهد می تواند زمینه آموزش شما را در کشور کانادا بهتر فراهم کند. در کل ارزشیابی مدارک توسط سازمان WES به سه شکل انجام می شود:

ارزشیابی مهاجرتی که به اصطلاح به آن ECA نیز می گویند مخصوص افرادی است که می خواهند به کشور کانادا مهاجرت کنند. ارزشیابی مدرک که به منظور کار و مهاجرت صورت می گیرد و نتیجه آن برای ارگان های مهاجرتی و دولتی ارسال می شود. ارزشیابی واحد به واحد که نتیجه این ارزیابی نیز بیشتر برای ارائه به دانشگاه ها و مراکز تحصیلی ارسال می شود.

گزارش هایی که WES ارائه می دهد بیشتر شامل مواردی مانند شناسایی و توصیف اعتبارات فرد متقاضی، تاییدیه اعتبار گواهی نامه ها و مدارک تحصیلی فرد متقاضی، معادل سازی نمرات دانشگاه های کشور مبدا با استاندارد های دانشگاه های امریکا و کانادا و ارزیابی و اصالت سنجی اسناد و مدارک متقاضی می باشد.

به خاطر داشته باشید که سازمان WES هیچ مدرکی را به شما باز نمی گرداند، پس هرگز اصل مدارک خود را برای آن ها ارسال نکنید. اما نیازی نیست شما نگران این موارد باشید زیرا متخصصین حرفه ای موسسه حق و عدالت تمامی مدارک مورد نیاز شما را از خودتان دریافت می کنند و طبق استاندارد های سازمان هر آنچه که لازم می باشد را برای آن ها ارسال می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...