بازیگران عاشقی که سالیان سال در کنار هم زندگی کردند + عکس


بازیگران عاشقی که سالیان سال در کنار هم زندگی کردند + عکس

در این مقاله به معرفی برخی زوج های سینمایی ایران که سال هاست در کنار هم زندگی عاشقانه ایی دارند می…

در این مقاله به معرفی برخی زوج های سینمایی ایران که سال هاست در کنار هم زندگی عاشقانه ایی دارند می پردازیم

هنرمندانی که عاشقانه در کنار هم زندگی کردند

ممکن است به زردی پهلو بزند و حتی عنوان شود که مساله شخصی است و ربطی به دیگران ندارد، اما جدایی چهره‌های سرشناس سینما و عالم بازیگری، چه بخواهیم و چه نخواهیم به دلیل ذات شهرت‌طلبانه این حرفه، بازتابی غیرمعمول و فراتر از زندگی اشخاص دیگر پیدا می‌کند و برای برخی مردم مهم و کنجکاوی برانگیز می‌شود.

بیشتر بدانید : لیستی از زوج‌های هنری ایرانی

همانطور که خبر ازدواج هنرمندان سینما و تلویزیون و چهره‌های سرشناس جلب توجه می‌کند و جزو اخبار پربازدید قرار می‌گیرد، جدایی‌شان هم برای مدتی هم که شده، نقل محافل و فضای مجازی می‌شود. طبیعی است که هیچ جدایی و متارکه‌ای ابدا خوشایند نیست و به پایان رسیدن یک زندگی مشترک که با کلی شور و عشق و امید شروع شده بود، غمگینانه خواهد بود.

جدایی‌های سینمایی، اما فارغ از آن بمب خبری زرد و کاذب اولیه، به دلیل محبوبیت این زوج‌های هنرمند و علاقه و گاه شیفتگی برخی مردم به آن‌ها با حسرت و سرخوردگی بیشتری هم همراه است.

به عبارت دیگر مردمی که دلبسته هر دو هنرمند یا دست‌کم یکی از آن‌ها هستند، از این جدایی متاثر خواهند شد و درست یا غلط آن را به زندگی مشترک هنرمندان و چهره‌های سرشناس دیگر هم تعمیم خواهند داد.

در ماهی که گذشت، خبر جدایی مهناز افشار که به‌طور تلویحی توسط او و در فضای مجازی منتشر شد، به اضافه شایعه نزدیک به واقعیت، اما غیرقابل باور جدایی زوجی محبوب و دوست‌داشتنی در سینما، بار دیگر اذهان مستعد بدبینی را به سمت این جمله کلیشه‌ای برد که: «زندگی هنرمندان و زوج‌های هنری دوام ندارد.»

بازیگران عاشقی که سالیان سال در کنار هم زندگی کردند + عکس
طلاق مهناز افشار از یاسین رامین

در حالی که متاسفانه این جدایی‌ها تنها مربوط و منحصر به زندگی مشترک افراد مشهور و هنرمندان نیست و وصلت‌های دیگری در حرفه‌ها و شغل‌های دیگر هم به متارکه می‌انجامد، بدون این‌که آب از آب تکان بخورد و جلب توجه کند و مردم درباره آن حرف و حدیث بگویند و گاه به خطاگویی رو بیاورند، اما به دلیل خاصیت و ذات فضای سینما و تلویزیون- که همه چیز آگراندیسمان و بزرگنمایی می‌شود-جدایی سینماگران سرشناس می‌رود در بوق و کرنا.

جالب است این دو مورد اخیر به اضافه مورد متقدم‌تر و صدالبته شوکه‌کننده‌تر جدایی دو بازیگر و انسان محبوب و دوست‌داشتنی، مهدی هاشمی و گلاب آدینه، موید این نکته شاید خرافاتی است که هراندازه آدم‌ها و زوج‌های هنری بیشتر در کانون توجه باشند، بیشتر احتمال چشم خوردن آن‌ها وجود دارد!

بیشتر بدانید : مهدی هاشمی: من و گلاب آدینه جدا از هم زندگی می کنیم!!

جدا از این مزاح کلامی، زندگی این زوج‌ها و امثال آن‌ها که بیش از باقی هنرمندان، موردتوجه و علاقه بوده، به جدایی رسیده و حاشیه‌ساز بوده و جلب توجه کرده است.

بازیگران عاشقی که سالیان سال در کنار هم زندگی کردند + عکس
مهدی هاشمی و گلاب آدینه

اما خوشبختانه در میان این جدایی‌های غمبار و شوکه‌کننده، زوج‌های هنری هستند که باعث می‌شود کورسوی امیدی به وصلت‌های سینمایی و تلویزیونی وجود داشته باشد.

درواقع آن زوج‌هایی که در همه سال‌های فعالیت‌شان، کمتر جلب توجه کرده و بدون حاشیه به زندگی و کارشان پرداخته‌اند، دوام بیشتری داشته‌اند و موفق شده‌اند زندگی مشترکشان را مدیریت کنند و به‌خوبی و آرامش پیش ببرند.

عجالتا به جای این‌که اوقاتمان را از جدایی اخیر این افراد‌ها و چهره‌های هنری تلخ کنیم، بیایید به نیمه پر و گوارای لیوان در این زمینه هم نگاه کنیم.

تاکید می‌کنیم این زوج‌ها صرفا به عنوان نمونه است و حتما زوج‌های محبوب دیگری از جمله امیر جعفری و ریما رامین‌فر، اصغر فرهادی و پریسابخت‌آور، پژمان بازغی و مستانه مهاجر و... هستند که به‌دلیل محدودیت صفحه از قلم افتاده‌اند.

بازیگران عاشقی که سالیان سال در کنار هم زندگی کردند + عکس
محسن قاضی‌ مرادی و همسرش مهوش وقاری

به نظر میان هیاهوی زندگی مشترک و جدایی افراد پرحاشیه، نباید عشق میان دو بازیگر خوب و دوست‌داشتنی سینما و تلویزیون ایران یعنی مهوش وقاری و محسن قاضی‌مرادی را از یاد برد و دست‌کم گرفت. به‌ویژه وقاری که باوجود بیماری همسرش در سال‌های اخیر، پای زندگی مشترکشان ایستاده و عاشقی را به تمامی معنا کرده است. درود بر این بانوی عاشق و هنرمند.

بازیگران عاشقی که سالیان سال در کنار هم زندگی کردند + عکس
حمیرا ریاضی و همسرش علی اوسیوند

مدتی قبل و در یکی از شب‌های اجرای نمایش مرغ دریایی من به کارگردانی کیومرث مرادی، علی اوسیوند و حمیرا ریاضی را میان تماشاگران دیدم. زوجی هنرمند و دوست‌داشتنی که سال‌هاست بدون حاشیه فعالیت هنری می‌کنند و عاشقی‌شان در زندگی مشترک هم ادامه دارد.

بازیگران عاشقی که سالیان سال در کنار هم زندگی کردند + عکس
محمود پاک‌نیت و مهوش صبرکن

محمود پاک‌نیت و مهوش صبرکن، از بازیگران خوب تلویزیون و سینمای ایران هستند که زندگی مشترک آرام و عاشقانه‌ای دارند. پاک‌نیت و صبر کن که به ترتیب متولد کازرون و شیراز هستند، را باید مصداق اشعار عاشقانه همولایتی‌شان حافظ دانست، فی‌المثل: خیال روی تو در هر طریق همره ماست یا هواخواه توام جانا و می‌دانم که می‌دانی.

بیشتر بدانید : از آشنایی تا مراسم ازدواج این زوج بازیگر!

بازیگران عاشقی که سالیان سال در کنار هم زندگی کردند + عکس
بهرام شاه محمدلو و همسرش راضیه برومند

راستش از آقای حکایتی، بهرام شاه محمدلو هم جز این انتظار نمی‌رفت که عمرش را به هنر و عاشقی بگذراند و ادامه دهد. یک سوی دیگر این زندگی عاشقانه، آرام و بی‌حاشیه هم همسری هنرمند به نام راضیه برومند است.

بازیگران عاشقی که سالیان سال در کنار هم زندگی کردند + عکس بیشتر بدانید : احترام برومند پرده از راز زندگی موفقش با داوود رشیدی برمی‌دارد!

بازیگران عاشقی که سالیان سال در کنار هم زندگی کردند + عکس
زندگی عاشقانه فرخ نعمتی و همسرش سهیلا رضوی

قطعا فرخ نعمتی، بازیگر سریال ولایت عشق را می‌شناسید، با آن صدای پرطنین و تاثیرگذارش. او و سهیلا رضوی، بازیگر خوب تئاتر، تلویزیون و سینما هم سال‌هاست که عاشقانه، آرام و بدون حاشیه زندگی می‌کنند و به فعالیت هنری می‌پردازند.


بیشتر بدانید : احترام برومند: برخی فکر میکنند پس از فوت داوود رشیدی من فعالیتم در سینما شروع شد

بیشتر بدانید : عکس های احترام برومند, بهرام شاه محمدلو و علی نصیریان در نمایشگاه داوود رشیدی

بیشتر بدانید : عکس های نسیم ادبی و همسرش, حمیرا ریاضی و همسرش در اکران رگ خواب

بیشتر بدانید : زوج‌های سینمایی ایران را بشناسید + تصاویر

بیشتر بدانید : هنرمندانی که باهم ازدواج کرده‎اند: از شریفی نیا و رز رضوی تا...



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه جام‌جم


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر