هیومن پارک تهران


هیومن پارک مجموعه ایست علمی ، تفریحی و سرپوشیده که برای نخستین بار در ایران در کنار رویا پارک موزه دارآباد راه اندازی شد . هیومن پارک تهران بزرگترین پارک با تم بدن انسان در خاور میانه است . تمام افرود بخصوص کودکان کنجکاو هستند سفری به درون بدن داشته باشند و بدن خود را […] نوشته هیومن پارک تهران اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی...

هیومن پارک مجموعه ایست علمی ، تفریحی و سرپوشیده که برای نخستین بار در ایران در کنار رویا پارک موزه دارآباد راه اندازی شد . هیومن پارک تهران بزرگترین پارک با تم بدن انسان در خاور میانه است . تمام افرود بخصوص کودکان کنجکاو هستند سفری به درون بدن داشته باشند و بدن خود را بهتر بشناسند و این امر بوسیله هیومن پارک امکان پذیر شده است . در این سفر اسرار آمیز همراه با راهنمایی کارکنان میتوان به شگفتی های درون انسان پی برد .محتوای علمی هیومن پارک توسط اساتید برجسته دانشگاه تهیه شده و متخصصین این امر با شما از ابتدای این سفر همراه می شوند. هیومن پارک برای همه سنین قابل استفاده است و در آن اندام های حیاتی بدن با ابعادی بزرگ به نمایش گذاشته است.

هیومن پارک تهران

حتما شما هم کارتون سفرهای علمی را یادتان هست که معلم مدرسه بچه‌ها را سوار سرویس مدرسه می‌کرد و سپس با کوچک شدن اتوبوس به داخل بدن انسان می‌رفتند. آرزوی سفر در داخل بدن انسان رویایی بود که هر کسی که آن کارتون را می‌دید در سر می‌پروراند.حالا این امکان در هیومن پارک فراهم شده است. البته نترسید! قرار نیست کوچک شوید و یا توسط یک قول بی شاخ و دم خورده شوید. بلکه با هر قد و وزن و با هر سنی که باشید می‌توانید به هیومن پارک بیایید و از داخل بدن انسان دیدن کنید.

سفری اسرارآمیز به اعماق بدن انسان و آشنایی با کارکرد هر کدام از اعضای بدن لذتی است که می‌تواند فرزندانتان را بیشتر با مکانیزم و نحوه کارکرد بدن آشنا کند. شاید همراه شدن با رگ‌های خونی و دیدن لوزالمعده و جزایر لانگرهانس و رد شدن از میان معده و قلب و کلیه، عجیب‌ترین اتفاقی باشد که در هیومن پارک آن را تجربه می‌کنید.هیومن پارک یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین پارک‌های موضوعی ایران است و در قاره آسیا نظیر آن پیدا نمی‌شود.

هیومن پارک تهران

خدمات جانبی شامل غرفه‌ی عکاسی، گیفت شاپ‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها می‌شود که هر کدام هزینه‌ی مجزا دارد. به خاطر این امکانات، هیومن پارک هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان می‌تواند جذاب باشد.

در نظر داشته باشید که در هیومن پارک نمی‌توانید خودتان عکاسی کنید و با خودتان دوربین عکاسی ببرید. خود پرسنل عکاسی می‌کنند و هزینه‌ی عکس‌ها هم جداگانه حساب می‌شود. در عوض غرفه‌ی عکاسی دکورهای خیلی بامزه‌ای دارد که می‌تواند عکس‌های خاطره‌انگیزی برای شما به یادگار بگذارد.

آدرس:خیابان نیاوران، ابتدای خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه، هیومن پارک
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه: ۱۰ الی ۲۱ پنجشنبه، جمعه و تعطیلات: ۱۰ الی ۲۲ ،پذیرش تا ساعت ۱۹
تلفن گویا:۲۴۵۵۷

هیومن پارک تهران

هیومن پارک تهران

هیومن پارک تهران

هیومن پارک تهران

هیومن پارک تهران

هیومن پارک تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403