تعداد بازیکنان بازی FIFA 20 به 10 میلیون نفر رسیده است


تعداد بازیکنان بازی FIFA 20 به 10 میلیون نفر رسیده است

تعداد بازیکنان بازی FIFA 20 طی همین مدت کوتاه به‌ تازگی به 10 میلیون نفر رسیده و برند FIFA همچنان مثل همیشه پر قدرت ظاهر شده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. نسخه‌ی امسال سری FIFA بیشتر از حد معمول بازخوردهای ضد و نقیضی دریافت کرده و عده‌ای آن را به‌خاطر محتویات و قابلیت‌های جدیدی نظیر حالت VOLTA یا همان فوتبال خیابانی تحسین می‌کنند و...

تعداد بازیکنان بازی FIFA 20 طی همین مدت کوتاه به‌ تازگی به 10 میلیون نفر رسیده و برند FIFA همچنان مثل همیشه پر قدرت ظاهر شده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

نسخه‌ی امسال سری FIFA بیشتر از حد معمول بازخوردهای ضد و نقیضی دریافت کرده و عده‌ای آن را به‌خاطر محتویات و قابلیت‌های جدیدی نظیر حالت VOLTA یا همان فوتبال خیابانی تحسین می‌کنند و عده‌ای دیگر آن را یک نسخه‌ی تکراری دیگر می‌دانند. با این وجود، این عنوان شروعی فوق‌العاده را داشته و مثل همیشه برای الکترونیک‌آرتس موفقیت‌آمیز ظاهر شده است.

بازی FIFA 20 که انتشارش به 27 سپتامبر مصادف با 5 مهر برمی‌گردد، تا به اینجای کار موفق به جذب 10 میلیون بازیکن از سراسر جهان شده است. چنین دستاوردی طی این مدت کوتاهِ بیست روزه قطعاً قابل توجه است و نشان می‌دهد که برند FIFA چقدر قدرتمند و محبوب است و با وجود انتقادات و ایرادات نسبت به آن، همچنان مورد استقبال بازیکنان قرار می‌گیرد. به مناسبت این رویداد، الکترونیک‌آرتس به بازیکنان جدیدی که FIFA 20 را تا قبل از 17 اکتبر خریداری می‌کنند 8000 سکه‌ی مخصوص VOLTA ارائه می‌دهد تا کار آن‌ها را در پیشرفت در این بخش هرچه راحت‌تر سازد.

FIFA 20 هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ قرار دارد.

نظر شما راجع به بازی FIFA 20 چیست؟

تعداد بازیکنان بازی FIFA 20 به 10 میلیون نفر رسیده استتعداد بازیکنان بازی FIFA 20 به 10 میلیون نفر رسیده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو