جنرال کرد: امریکا ما را فروخت و رها کرد تا بمیریم


کردها بر این باورند که واشنگتن آنها را "فروخته" و "آنها را رها کرده است تا بمیرند." آنها می گویند که اگر واشنگتن نتواند عملیات ترکیه را در منطقه ما متوقف سازد، با بشار اسد و روسیه توافق خواهد کرد. به گزارش اسپوتنیک، مظلوم عبدی،...

کردها بر این باورند که واشنگتن آنها را "فروخته" و "آنها را رها کرده است تا بمیرند." آنها می گویند که اگر واشنگتن نتواند عملیات ترکیه را در منطقه ما متوقف سازد، با بشار اسد و روسیه توافق خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مظلوم عبدی، جنرال و فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه، در مصاحبه با شبکه سی.ان.ان، امریکا را تهدید می کند که اگر این کشور، جلوی عملیات ترکیه نگیرد، از مقامات روسیه و سوریه در خواست کمک خواهند کرد.

او افزود: امریکا نمی خواهد از مردم محافظت کند،همچنان نمی خواهد نیرویی دیگری برای محافظت از ما بیاید، امریکا ما را فروخته است، این یک کار غیر اخلاقی است.

او در این مصاحبه افزود که امریکا یا عملیات ترکیه را متوقف سازد یا به کردها اجازه دهد که با دولت سوریه و روسیه به توافق برسند، اجازه خواهیم داد به نیروهای نظامی روسیه، که منطقه‌ای با هواپیماهای بدون سرنشین در شمال-شرقی سوریه تاسیس کنند. حداقل این کار مانع حملات ترکیه در قلمرور سوریه می شود.

او به نماینده امریکا گفت: من باید بدانم، که آیا شما می توانید از مردم ما محافظت کنید، جلو این بمب‌ها را بگیرید یا نه؟ باید بدانم، اگر این گونه نباشد، باید با دولت روسیه و سوریه معامله کنم، هواپیماهای آنان را برای حفاظت از این منطقه دعوت کنم.

این در حالی که وزیر خارجه امریکا، روز گذشته گفت که امریکا متحدین خود را ترک نخواهد کرد، اما ارتش ما در جنگ مداخله نمی کند، سربازان ما در مناطق دیگر سوریه در کنار متحدین ما باقی می مانند.

کد (6)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی