پلیس قلابی در قشم دستگیر شد


پلیس قلابی در قشم دستگیر شد

قشم- ایرنا- شخصی که به عنوان «مامور اداره اطلاعات و حفاظت اطلاعات پلیس» از شهروندان قشم اخاذی می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان قشم شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال مراجعه شهروندی به نیروی انتظامی قشم مبنی بر اینکه فردی با عنوان مامور از وی اخاذی کرده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ حسین الهی افزود: ماموران آگاهی پس از تحقیقات لازم توانستند مامور قلابی را در مخفیگاهش در این شهرستان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی ادامه داد: متهم با ایجاد رعب و وحشت و جعل عناوین نسبت به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان اقدام می‌کرد.

فرمانده انتظامی قشم تصریح کرد: شهروندانی که مورد سوءاستفاده قرارگرفته‌اند، می‌توانند برای شناسایی متهم به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه نمایند.

وی از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول، از آنان کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و هرگونه مورد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

کیف‌قاپ سابقه دار دستگیر شد

الهی همچنین گفت: ساعاتی قبل کیف‌قاپ سابقه‌دار هنگام تردد در یکی از خیابان‌های شهر غافلگیر و دستگیر شد.

وی افزود: پس از ارائه گزارش‌هایی مبنی بر وقوع کیف قاپی، با تشکیل گروه تخصصی، بررسی میدانی و عملیاتی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قشم ادامه داد: با ورود کارشناسان پلیس به موضوع و تحقیق از مالباختگان، سرنخ هایی از کیف قاپ بدست آمد.

فرمانده انتظامی قشم تصریح کرد: در یک فعالیت گروهی منسجم، کیف قاپ ۳۴ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری است دستگیر شد..

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و چند کیف از متهم کشف شد که شهروندان می‌توانند با مراجعه به کلانتری مرکزی قشم نسبت به شناسایی اقدام کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.

۷۵۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403