بازی Need for Speed Heat پروسه ساخت به پایان راه خود رسید


بازی Need for Speed Heat پروسه ساخت به پایان راه خود رسید

به تازگی توسط یکی از سازندگان اعلام شد که پروسه ساخت بازی Need for Speed Heat جدیدترین نسخه از سری NFS شرکت EA تکمیل شده است. سری رانندگی NFS از قدیمی‌ترین سری بازی‌های مرتبط به ماشین‌های اسپورت بوده که همواره رویکردی آرکیدگونه و کژوال‌تر نسبت به دیگر سری بازی‌های رانندگی در این سبک داشته است. نسخه جدید سری تحت عنوان Need for Speed Heat که چند...

به تازگی توسط یکی از سازندگان اعلام شد که پروسه ساخت بازی Need for Speed Heat جدیدترین نسخه از سری NFS شرکت EA تکمیل شده است.

سری رانندگی NFS از قدیمی‌ترین سری بازی‌های مرتبط به ماشین‌های اسپورت بوده که همواره رویکردی آرکیدگونه و کژوال‌تر نسبت به دیگر سری بازی‌های رانندگی در این سبک داشته است. نسخه جدید سری تحت عنوان Need for Speed Heat که چند ماه پیش به طور رسمی معرفی شد، همین روند را ادامه داده و اکنون که به زمان عرضه جهانی آن نزدیک شده‌ایم، خبر رسیده پروسه ساخت بازی به طور کامل به پایان رسیده و به اصطلاح گُلد شده است.

بن واکی از EA در اکانت توئیتر خود پست جدیدی ارسال کرد که در آن عنوان کرده بود بازی NFS Heat گُلد شده است. بدین معنا که خط پروسه و توسعه اصلی عنوان رانندگی جهان باز تکمیل شده و کد مرکزی آن برای ثبت شدن بر روی دیسک‌های بازی ارسال شده است. البته استودیو سازنده Ghost Games همچنان بر تمام جوانب بازی کار خواهد کرد تا هر گونه باگ و مشکل احتمالی را برطرف کنند که پس از عرضه جهانی بازی به صورت آپدیت‌ها و پچ‌های مخصوص فیکس منتشر خواهند شد.

آن دسته از طرفدارانی که با تجربه قسمت قبلی، Payback از وجود مدل‌های کسب درآمد داخل بازی به ستوه آمده بودند، این بار باید با دید بهتری به سمت بازی Heat بروند. چرا که EA پیش از این عنوان کرده است هیچگونه لوت باکسی در بازی وجود نخواهد داشت. در عین حال بازیکنان می‌توانند انتظار تعقیب و گریزهای پیشرفته‌تری با پلیس‌ها و همچنین تمرکز بیشتر و اساسی‌تری بر بخش شخصی‌سازی ماشین‌ها را داشته باشند. اثری که حتی نیاز دائم اتصال به اینترنت نیز نخواهد داشت.

بازی NFS Heat در تاریخ هشتم نوامبر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی Need for Speed Heat پروسه ساخت به پایان راه خود رسیدبازی Need for Speed Heat پروسه ساخت به پایان راه خود رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!