توسعه نیروگاهی کیش در دستور کار سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت


توسعه نیروگاهی کیش در دستور کار سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت

کیش - ایرنا- تولید برق و توسعه نیروگاهی به عنوان یکی طرحهای زیر بنایی کیش در نشست مدیرعامل منطقه آزاد کیش و رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح و در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که امروز شنبه در تهران انجام شد، محمد باقر نوبخت، دستور پیگیری درخواست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را صادر کرد و مقرر شد که معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه به همراه گروهی متشکل از مدیران مرتبط با این حوزه از وزارت خانه های مختلف و سازمان مدیریت کشور، ضمن سفر به کیش طرحهای زیرساختی این جزیره را برای تامین منابع مالی موردنیاز بررسی کنند.

. در ابتدای این نشست غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌ها و توانایی‌های منطقه آزاد کیش و وضعیت طرح ها و اقدامات در دست انجام خواستار مساعدت سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو برای اتصال برق کیش به شبکه سراسری و استفاده از صندوق توسعه ملی برای تامین منابع و اجرای طرحهای بزرگ زیر ساختی در این جزیره شد.

همچنین در این دیدار محمد باقر نوبخت از برنامه سه ساله راهبردی کیش به عنوان اقدامی مهم یاد کرد و درخصوص استفاده این منطقه از صندوق توسعه ملی برای پیشبرد طرحهای زیر بنایی قول مساعد داد.

این دیدار پیرو سفر اسفندماه رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شد، سفر مذکور منجر به به شکل گیری کارگروه رفع موانع و مشکلات بخش خصوصی کیش شد.

۱۳۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر