حضور بخش خصوصی در کرمانشاه ضعیف است


حضور بخش خصوصی در کرمانشاه ضعیف است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با ضعیف‌دانستن حضور بخش خصوصی در استان گفت: 2 منطقه ویژه اقتصادی داریم که متاسفانه بخش خصوصی قوی در آنها حضور نیافته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور وزیر صمت در سرسرای جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از توقعاتی که از وزیر صنعت و معدن داریم گسیل سرمایه گذارانی قوی برای رونق مناطق ویژه اقتصادی است.
وی همچنین با بیان اینکه ۶۵ درصد مشکلات بخش خصوصی در جلسات ستاد تسهیل به بانک ها باز می گردد، افزود: بانک ها نیز نداشتن منابع را عنوان و تا پرونده به مرکز کشور رفته و پاسخ استعلام را دریافت کنیم چندماهی طول می کشد.
بازوند با بیان اینکه سیستم بانکی کرمانشاه نیازمند تقویت است، گفت: بانک های کشور می توانند هرکدام بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شعب استانی خود در کرمانشاه اختصاص دهند.
استاندار کرمانشاه در ادامه از بسته شدن راحت مرزهای استان کرمانشاه از سوی طرف عراقی گلایه کرد و گفت: این کار خالی از ضررهای اقتصادی برای استان نیست.
وی گفت: مرز سومار حدود ۲ ماه پیش به دلایلی که برای خود ما نیز پوشیده مانده از سوی مسوولان عراق تعطیل شد در حالی که پیش از آن روزانه ۴۰۰ کامیون از آن تردد می کرد.
بازوند همچنین به وضعیت خوب کرمانشاه در حوزه معدن نیز اشاره کرد و گفت: این حوزه به تنهایی می تواند اقتصاد استان را متحول کند.
استاندار کرمانشاه در پایان با تقدیر از توجه ویژه وزیر صمت به این استان، ابراز امیدواری کرد تا اعتبارات مورد نیاز پروژه هایی که در دست ساخت قرار دارد سر موقع تامین و مردم از برکات آنها برخوردار شوند.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری