در اتوبوس چه بخوانیم؟ چه تماشا کنیم؟


در اتوبوس چه بخوانیم؟ چه تماشا کنیم؟

یکی از دغدغه‌های بیشتر مسافران بعد از خرید بلیط اتوبوس، خصوصا در سفرهای طولانی با اتوبوس، سرگرم شدن طی مسافرت است. اینکه با چه کاری می‌توانند سفرشان را لذت‌بخش‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنند، همیشه یکی از سوالاتی اصلی مسافران است. دو راه‌کاری که می‌توانید با آن طی مسافرت‌های طولانی با اتوبوس، خودتان را سرگرم کنید، یکی مطالعه و دیگری تماشای فیلم و سریال...

یکی از دغدغه‌های بیشتر مسافران بعد از خرید بلیط اتوبوس، خصوصا در سفرهای طولانی با اتوبوس، سرگرم شدن طی مسافرت است. اینکه با چه کاری می‌توانند سفرشان را لذت‌بخش‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنند، همیشه یکی از سوالاتی اصلی مسافران است. دو راه‌کاری که می‌توانید با آن طی مسافرت‌های طولانی با اتوبوس، خودتان را سرگرم کنید، یکی مطالعه و دیگری تماشای فیلم و سریال و…. است.

حالا که با دو روش سرگرم شدن در اتوبوس آشنا شدید، به احتمال زیاد سوال بعدی‌تان این باشد که در اتوبوس چه بخوانیم و چه تماشا کنیم؟ اینکه در مسافرت با اتوبوس چه بخوانید و چه چیزهایی تماشا کنید، به علایق‌تان بستگی دارد. با این حال در ادامه قصد داریم تا به شما کمک کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید و هرچه بیشتر و بهتر از سفرتان لذت ببرید.

در اتوبوس چه بخوانیم

مطالعه کتاب داستان و رمان

هیچ چیزی به اندازه خواندن یک کتاب داستان در هنگام سفر، نمی‌تواند سفرتان را هیجان‌انگیزتر کند. خصوصا اگر از آن دست مسافرانی باشید که قوه‌ تخیل خوبی دارید. بعد از خرید بلیط اتوبوس‌ از علی بابا، مطابق با سلیقه‌تان، یک کتاب داستان بخرید. برای اینکه بهتر بتوانید از کتاب داستان‌‌تان لذت ببرید، سعی کنید، هنگام مطالعه کتاب، در قوه تخیل‌تان، داستان را تصور کنید.

خودتان را به عنوان شخصیت اصلی داستان، تصور کرده و داستان را پیش ببرید. باور کنید مطالعه کتاب داستان یا رمان با این روش، یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی است که می‌توانید در طول سفرتان با اتوبوس انجام دهید. فقط یک بار امتحان کنید. کتاب‌های داستان و رمان زیادی در دسترس هستند که می‌توانید با توجه به سبکی که به آن علاقه دارید، یک کتاب انتخاب کنید.

در اتوبوس چه بخوانیم؟ چه تماشا کنیم؟در اتوبوس چه بخوانیم؟ چه تماشا کنیم؟

مطالعه مجلات

مطالعه مجله نیز یکی دیگر از روش‌های سرگرمی در طول مسافرت با اتوبوس است. معمولا در بیشتر ترمینال‌های سطح کشور، افرادی هستند که مجله‌های تاریخ گذشته را با قیمت‌های ارزان به مسافران می‌فروشند. اگر عاشق مجلات علمی هستید، می‌توانید مجله‌هایی که موضوعات علمی دارند را خریداری کنید. اگر از افرادی هستید که مجلات رشد شخصی را دوست دارید، می‌توانید مجله‌هایی که در این دسته جای می‌گیرند را در طول سفر بخوانید.

خواندن مجله در طول سفر، همیشه می‌تواند یک روش بسیار خوب برای سرگرم شدن در طول سفر باشد.

مطالعه روزنامه

هرچند با گسترش شبکه‌های اجتماعی، بازار روزنامه رونق سال‌های گذشته را ندارد، اما باز هم می‌توانید با خرید روزنامه، از اخبار حوزه کاری‌تان باخبر شوید. در دست گرفتن روزنامه و حس و‌ حال واقعی آن قابل مقایسه با خواندن اخبار به صورت اینترنتی نیست. اگر از آن دست افرادی هستید که علاقه‌ای به اخبار سیاسی و یا اقتصادی و حوادث ندارید، می‌توانید روزنامه‌های طنز را خریداری کنید تا سفرتان سرگرم‌کننده‌تر و لذت‌بخش‌تر شود.

در اتوبوس چه تماشا کنیم؟

تماشای فیلم یا سریال در اتوبوس

خرید بلیط اتوبوس از علی بابا و اپلیکیشن آن، به راحتی آب خوردن است. بهتر است بعد از خرید بلیط‌تان، به فکر فیلم یا سریالی باشید که بتوانید در طول سفرتان، تماشا کنید. اگر از آن دست افرادی هستید که مدت‌هاست دنبال فرصتی برای تماشای فیلم مورد علاقه یا سریال مورد علاقه‌تان هستید، سفر با اتوبوس، یکی از بهترین فرصت‌ها برای این کار است.

البته اگر مسیر مسافرت‌تان، حاوی پیچ‌های جاده زیادی است، بهتر است که فیلم را با گوشی‌تان ببینید تا اذیت نشوید. البته از یاد نبرید که، برای اینکه مزاحم دیگر مسافران نشوید، از هدفون استفاده کنید.

بعد از خرید بلیط، اولین کاری که باید بکنید این است که فیلم یا سریال در دسته‌بندی ژانر مورد علاقه‌تان را به گوشی‌تان ارسال کرده تا در سفرتان تماشا کنید.

در اتوبوس چه بخوانیم؟ چه تماشا کنیم؟در اتوبوس چه بخوانیم؟ چه تماشا کنیم؟

تماشای ویدئوی آموزشی

اگر دانشجو هستید، می‌توانید ویدیوی آموزشی درسی که می‌خواهید بیشتر در آن پیشرفت کنید را در اتوبوس تماشا کنید. اگر صاحب کسب‌وکاری هستید و قصد دارید مهارت‌های جدید را برای رشد‌ شخصی و پیشرفت کسب‌وکارتان یاد بگیرید، می‌توانید ویدیوهای آموزشی متناسب با کارتان را تماشا کنید.

یادگیری یک زبان جدید، شروع یادگیری مهارتی تازه، تماشای ویدئوهای انگیزشی و آموزشی، همه و همه جزو بهترین گزینه‌ها برای تماشا در اتوبوس هستند. با این کار، در واقع زمان مرده مسافرت‌تان را به زمانی مفید تبدیل کرده و در انتهای سفرتان نیز، به آموخته‌های‌تان اضافه‌شده است.

در نتیجه‌گیری پایانی می‌توان گفت که برنامه‌ریزی برای خرید بلیط اتوبوس و اینکه چطور در طول سفر خودتان را سرگرم کنید، همیشه می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اما اگر با علایق‌تان آشنا باشید، به راحتی می‌توانید انتخاب‌های بهتری برای اینکه در مسافرت با اتوبوس چه بخوانید و چه تماشا کنید، پیدا کنید.

مطالعه کتاب داستان و رمان، مطالعه مجله و روزنامه و حتی مطالعه مجله‌های اینترنتی یا کتاب‌های الکترونیکی می‌توانند انتخاب‌های مناسبی برای اینکه چه بخوانید در اتوبوس باشند. از طرفی تماشای فیلم و سریال، تماشای ویدئوهای آموزشی، تماشای مسابقات ورزشی به صورت آنلاین و یا تماشای شبکه‌های صداوسیما به صورت اینترنتی از جمله بهترین گزینه‌ها برای تماشا در حین مسافرت هستند.

البته برای تماشای ویدئو به صورت آنلاین، قطعا به اینترنت نیاز خواهید داشت و باید در طول مسیرتان، به اینترنت متصل باشد. اما نگران نباشید، بیشتر اتوبوس‌های پیشرفته VIP وای فای رایگان برای مسافران فراهم آورده‌اند تا آن‌ها دغدغه‌ای بابت این مورد نداشته باشند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گیم شات ارسال شده و گیم شات در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.
در اتوبوس چه بخوانیم؟ چه تماشا کنیم؟در اتوبوس چه بخوانیم؟ چه تماشا کنیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا