رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای جذب پدیده فوتبال آلمان


رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای جذب پدیده فوتبال آلمان

کای هاورتز به سوژه این روزهای دو غول فوتبال اسپانیا تبدیل شده است.

کای هاورتز به سوژه این روزهای دو غول فوتبال اسپانیا تبدیل شده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فوتبال اسپانیا، گزارش ها حکایت از آن دارد که رئال مادرید هم در کورس جذب کای هاورتز، ستاره باشگاه بایر لورکوزن و تیم ملی آلمان به بارسلونا ملحق شده است.

بارسلونا در تابستان هم به جذب این هافبک 20 ساله لینک شده بود اما بعد از جذب نفراتی مثل آنتوان گریزمن و فرانکی دی‌یونگ، تصمیم گرفت تا اقدامی برای جذب او نداشته باشد. اکنون مارکا گزارش داده در کنار بارسا که همچنان علاقه خود را به این بازیکن حفظ کرده، رئال مادرید هم تمایل دارد تا در راستای سیاست جذب بازیکنان جوان از سرتاسر اروپا، هاورتز را هم به گزینه های خود اضافه کند.

در این بین، بزرگترین مانع انتقال هاورتز به دو غول فوتبال اسپانیا، انتقال احتمالی او به باشگاه بایرن مونیخ است، باشگاهی که در 12 ماه گذشته روند هاورتز را به دقت زیر نظر داشته است.

رودی فولر اسطوره فوتبال آلمان و مدیرورزشی باشگاه بایرلورکوزن تایید کرده بود که بایرن مونیخ تنها خواهان هاورتز نیست و باشگاه های علاقه مند به او باید آماده پرداخت رقمی در حدود 100 میلیون یورو باشند.

هاورتز 20 ساله که از 11 سالگی در آکادمی لورکوزن حضور دارد نخستین بازی خود برای این باشگاه را در اکتبر 2016 انجام داد و از آن پس تاکنون در 115 بازی موفق به زدن 31 گل شده است. او در بازی های فصل قبل بوندسلیگا 17 گل به ثمر رساند و با تنها 37 رای کمتر نسبت به مارکو رویس، در جایگاه دوم جایزه مرد سال فوتبال آلمان قرار گرفت.

هاورتز که بعد از جام جهانی 2018 حضور در تیم ملی آلمان را هم تجربه کرد تاکنون 6 بار برای مانشافت به میدان رفته و چهارشنبه شب در جریان تساوی 2-2 آلمان و آرژانتین، موفق شد نخستین گل ملی خود را به ثمر برساند.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید