گزینه مدنظر رئال در یک قدمی بایرن مونیخ!


اشپورت1 می‌گوید کریستین اریکسن ستاره دانمارکی تاتنهام برای پیوستن به بایرن مونیخ در تابستان آینده ابراز آمادگی کرده است. نوشته گزینه مدنظر رئال در یک قدمی بایرن مونیخ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گزینه مدنظر رئال در یک قدمی بایرن مونیخ!

کریستین اریکسن به بایرن مونیخ نزدیک شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۳
گزینه مدنظر رئال در یک قدمی بایرن مونیخ!

اشپورت۱ می‌گوید کریستین اریکسن ستاره دانمارکی تاتنهام برای پیوستن به بایرن مونیخ در تابستان آینده ابراز آمادگی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این روزها دیگر در این مورد شکی وجود ندارد که کریستین اریکسن ستاره دانمارکی تاتنهام قصد ترک این باشگاه را دارد و در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد. رسانه آلمانی اشپورت۱ امروز مدعی شد کریستین اریکسن برای پیوستن به بایرن مونیخ در تابستان پیش رو اعلام آمادگی کرده است.

این رسانه آلمانی به نقل از منابع خود اعلام کرد که بایرن مونیخ پیش از این در ماه‌های اخیر با مدیر برنامه‌های اریکسن تماس گرفته و درباره احتمال پیوستن او به تیم باواریایی مذاکره کرده‌اند.

اشپورت۱ می‌گوید از منابع نزدیک به اریکسن هم دریافته که او بایرن مونیخ را گزینه‌ای جدی می‌داند و می‌تواند خود را با پیراهن این تیم آلمانی تصور کند.

بر اساس برخی گزارش ها اریکسن در ماه ژانویه تاتنهام را ترک می‌کند ولی این رسانه آلمانی می‌گوید احتمال خروج او از تاتنهام در فصل تابستان بیشتر است. به جز بایرن مونیخ از رئال مادرید و منچستریونایتد هم به عنوان گزینه‌های قوی مقصد او بعد از جدایی از تاتنهام نام برده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس