«اسکی باز» ایرانی در شارجه


«اسکی باز» ایرانی در شارجه

تهران- ایرنا- «اسکی باز» به کارگردانی فریدون نجفی در هفتمین جشنواره بین‌المللی کودک شارجه حضور دارد.

فیلم سینمایی اسکی باز به تهیه کنندگی محمد احمدی که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد، در بخش رقابتی جشنواره کودک شارجه به نمایش درخواهد آمد.

اسکی باز پیش از این با حضور در چندین جشنواره معتبر بین‌المللی، جوایز متعددی کسب کرد که از میان آنها می‌توان به جایزه نقره‌ای «دهو» از جشنواره فیلم «زنگبار» و جایزه بهترین فیلم از جشنواره المپیای یونان اشاره کرد.

اسکی باز اولین فیلم بلند سینمایی فریدون نجفی است که در سال ۱۳۹۶ در ارتفاعات زردکوه بختیاری ساخته شد. این فیلم نگاهی انسانی و عاطفی به زندگی کودکان و نوجوانان دارد و به نقد چالش‌های اجتماعی و تربیتی در این زمینه می‌پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بز کوهی که به روستا پناه آورده، قرار است قربانی یک رسم محلی شود، جولی پسربچه ای است که تا عصر، قبل از مسابقه اسکی، فرصت دارد او را نجات دهد.

امیررضا فرامرزی، آوا دارویت، رضا موری، حبیب تاجمیری، غلامشاه قنبری، سید شهاب‌الدین طباطبایی و مژگان امیدی بازیگران این فیلم سینمای هستند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی کودک شارجه از ۲۱ الی ۲۷ مهرماه در شهر شارجه کشور امارات برگزار می‌شود و فیلم سینمایی اسکی باز در تاریخ ۲۵ مهر در سالن Zero 6 Cinema City به نمایش در خواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403