همکاری پورشه و بوئینگ برای تولید خودروی پرنده لوکس


همکاری پورشه و بوئینگ برای تولید خودروی پرنده لوکس

پرنده…هواپیما…پورشه؟! این همان چیزی است که مردم شاید با دیدن امضای پیش‌نویس توافقنامه‌ی این خودروساز آلمانی با بوئینگ بگویند. بنا به گفته‌ی بوئینگ، هر دو شرکت با امضای این توافقنامه به دنبال حضور در بازار حمل‌ونقل هوایی پریمیوم و گسترش ترافیک شهری در هوا خواهند بود. این همکاری روی خودروهای حمل‌ونقل هوایی شخصی و لوکس... The post همکاری پورشه و...

پرنده…هواپیما…پورشه؟! این همان چیزی است که مردم شاید با دیدن امضای پیش‌نویس توافقنامه‌ی این خودروساز آلمانی با بوئینگ بگویند.

همکاری پورشه و بوئینگ برای تولید خودروی پرنده لوکس
بنا به گفته‌ی بوئینگ، هر دو شرکت با امضای این توافقنامه به دنبال حضور در بازار حمل‌ونقل هوایی پریمیوم و گسترش ترافیک شهری در هوا خواهند بود.

این همکاری روی خودروهای حمل‌ونقل هوایی شخصی و لوکس تمرکز داشته و بوئینگ و پورشه پتانسیل‌های بازار برای استفاده از چنین وسایلی را بررسی خواهند کرد. این شرکت‌ها همچنین در حال توسعه‌ی یک وسیله‌ی حمل‌ونقل الکتریکی عمودپرواز هستند که فعلاً به‌عنوان یک کانسپت شناخته می‌شود.

پورشه نقش مهمی در توسعه‌ی این محصول داشته چراکه بخش سرویس‌های مهندسی و استودیوی F.A. پورشه به همراه مهندسان بوئینگ در این پروژه حضور دارند.

همکاری پورشه و بوئینگ برای تولید خودروی پرنده لوکس
معاون رئیس بوئینگ NeXt در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

این همکاری به‌منظور توسعه‌ی اکوسیستم حمل‌ونقل امن و کارا بنا شده و فرصت بررسی و توسعه‌ی وسیله‌ی حمل‌ونقل هوایی و شهری لوکس با همراهی یک برند خودرویی را میسر می‌سازد. پورشه و بوئینگ مهندسی دقیق، استایل و خلاقیت را ترکیب می‌کنند تا دنیای حمل‌ونقل هوایی شهری شتاب بگیرد.

اگرچه علاقه‌ی پورشه به خودروهای پرنده کمی عجیب به نظر می‌رسد اما مدیر فروش و بازاریابی این شرکت خاطرنشان ساخته این برند به دنبال افزایش قلمروی خود بوده و می‌خواهد از نظر حمل‌ونقل پریمیوم به برند پیشرو تبدیل شود. او اظهار داشته در بلندمدت پورشه می‌تواند وارد بعد سوم حمل‌ونقل شود.

البته خبرهای بیشتری هم وجود دارد زیرا یک طرح مطالعاتی نشان می‌دهد بازار حمل‌ونقل هوایی و شهری پس از سال 2025 رشد قابل‌توجهی خواهد داشت. پورشه همچنین در این مطالعه نشان داده راه‌حل‌های حمل‌ونقل هوایی و شهری سریع‌تر از شکل کنونی حمل‌ونقل اقدام به جابجایی مسافران خواهند کرد و هزینه کمتر و انعطاف بیشتر از ویژگی‌های این نوع حمل‌ونقل خواهد بود. پورشه بازار بزرگی برای خودروهای پرنده در آینده می‌بیند.

اگرچه این همکاری فعلاً در مراحل اولیه قرار دارد اما هر دو شرکت رندرهایی از یک هواپیمای شیک با بال های کوتاه را منتشر کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول