رندر نسل بعدی میتسوبیشی اوت لندر


رندر نسل بعدی میتسوبیشی اوت لندر

ما نسل بعدی میتسوبیشی اوت لندر را تا بهار سال آینده میلادی نخواهیم دید. احتمالاً این خودرو در نیویورک یا ژنو پدیدار شده و پس از آن در فصل پاییز روانه بازار خودرو خواهد شد. ما تا آن زمان وقت زیادی داریم و تاکنون هم تصاویر جاسوسی اوت لندر جدید منتشر شده‌اند و بنابراین می‌دانیم... The post رندر نسل بعدی میتسوبیشی اوت لندر appeared first on مجله...

ما نسل بعدی میتسوبیشی اوت لندر را تا بهار سال آینده میلادی نخواهیم دید. احتمالاً این خودرو در نیویورک یا ژنو پدیدار شده و پس از آن در فصل پاییز روانه بازار خودرو خواهد شد. ما تا آن زمان وقت زیادی داریم و تاکنون هم تصاویر جاسوسی اوت لندر جدید منتشر شده‌اند و بنابراین می‌دانیم که برنامه‌هایی در سر میتسوبیشی وجود دارد. اگرچه پوشش‌های استتاری بخش اعظم جزئیات طراحی این خودرو را پنهان کرده اما همه‌چیز از نظرها مخفی نیست. به همین خاطر طراحان صنعتی دو رندر از نسل بعدی این خودرو طراحی کرده‌اند که می‌تواند نظرات مختلفی را در پی داشته باشد.

رندر نسل بعدی میتسوبیشی اوت لندر
نسل فعلی اوت لندر قبلاً نمای جلویی با طراحی شلوغی داشته اما اگر رندرها نشانی از آینده داشته باشند احتمالاً با طراحی شلوغ‌تری روبرو خواهیم شد. به نظر می‌رسد نسل بعدی این خودرو طراحی تکاملی نسل کنونی را خواهد داشت. شما می‌توانید تکامل را در کانسپت انگلبرگ تورر که اوایل سال جاری معرفی شد مشاهده کنید. عناصر نقره‌ای‌رنگ برجسته‌تر بوده و حالا چراغ‌های جلو را نیز در برگرفته‌اند. بالای آن‌ها نیز دیلایت های نازکی دیده می‌شوند.

رندر نسل بعدی میتسوبیشی اوت لندر
خطوط کناری نیز از روی درب‌ها عبور کرده و به دستگیره‌ها و چراغ‌های عقب می‌رسند. در این رندرها همچنین می‌توانیم سقف شناور را ببینیم که از انگلبرگ تورر کانسپت گرفته شده‌اند. درست همانند تصاویر جاسوسی، در این رندرها نیز نشانی از خروجی اگزوز مشهود نیست.

رندر نسل بعدی میتسوبیشی اوت لندر
صرف‌نظر از زمان عرضه نسل بعدی اوت لندر، این خودرو ابعاد بزرگ‌تری نسبت به مدل کنونی خواهد داشت و احتمالاً از همان پلتفرم روگ جدید سود خواهد برد. نیروبخش این خودرو هم می‌تواند همان پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوی بکار رفته در اکلیپس کراس باشد که قدرت 153 اسبی دارد. البته این نیروگاه احتمالاً در اوت لندر جدید قدرت بیشتری خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت