45 هزار خودرو زائران اربعین از ایوان تردد کردند


45 هزار خودرو زائران اربعین از ایوان تردد کردند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی ایوان گفت: 45 هزار خودرو زائران اربعین حسینی طی سه روز گذشته از این شهرستان به سمت مهران تردد کردند.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ سعید عالی‌پور روز شنبه اظهار داشت: تنها در روز گذشته(جمعه 19 ام مهرماه) بیش از 12 هزار خودرو از این مسیر تردد کرده است.

وی افزود: با توجه به ترافیک محورهای مواصلاتی شهرستان، تدابیر خاصی برای روان سازی ترافیک و تامین امنیت با تلاش نیروهای انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی صورت گرفته است.

سرهنگ عالی پور یادآور شد: در مسیر تردد زائران در این شهرستان ایستگاه‌های ثابت پلیس و گشت‌های انتظامی برای رسیدگی به مشکلات زائران و کنترل راه‌ها مستقر شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به ترافیک سنگین محور ایلام - مهران و ازدحام جمعیت در این شهر مرزی، زائران عجله‌ای برای رسیدن به مرز مهران نداشته باشند.

سرهنگ عالی پور اضافه کرد: زائران برای رفع خستگی و کاهش حجم ترافیک در مسیر ایلام به مهران می‌توانند در محل‌های اسکان پیش‌بینی شده در ایوان ساعاتی را استراحت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به تعامل خوب بین دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان و انتظامی در شهرستان، شهروندان برای کاهش حجم ترافیک از خودروهای شخصی به صورت تک سرنشین و غیر ضروری استفاده نکنند.

فرمانده انتظامی ایوان تاکید کرد: به اتباع خارجی و افرادی که فاقد گذرنامه یا برگ تردد باشند اجازه عبور داده نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال 70 درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو