201 هزار خودرو وارد کرمانشاه شدند


201 هزار خودرو وارد کرمانشاه شدند

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای کرمانشاه اعلام کرد که در 2 روز گذشته بیش از 201 هزار دستگاه خودرو وارد استان شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، «فریبرز کرمی» اظهارداشت: از صبح روز هیجدهم مهرماه روند ورود زائران اربعین حسینی به استان کرمانشاه به اوج خود رسید و این روند کماکان در حال افزایش است.

وی افزود: از صبح روز هیجدهم مهر ماه تا ساعت هشت صبح امروز( شنبه 20 مهر) بیش از 201 هزار خودرو از مسیرهای مختلف وارد جاده های استان کرمانشاه شده اند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، با آغاز تردد زائران اربعین حسینی مسیر کرمانشاه به بیستون پرترددترین و مسیر گیلانغرب به سرپل‌ذهاب کم ترددترین محورهای استان کرمانشاه شدند.

روزانه 26 تا 28 هزار نفر از خسروی خارج می‌شوند

کرمی در بخش دیگری از صحبت های خود به استقبال زائران اربعین حسینی از مرز خسروی اشاره کرد و گفت: به صورت میانگین روزانه 26 تا 28 هزار نفر از طریق مرز خسروی راهی کشور عراق می‌شوند.

براساس اعلام فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ساعت هفت صبح امروز (شنبه) تا ساعت 11 ظهر بیش از 20 هزار زائر از مرز خسروی عازم کربلای معلی شدند.

مرز خسروی به عنوان نزدیکترین مسیر عبور زوار عتبات‌ عالیات به عراق پس از سال‌ها انتظار 15 شهریور امسال با حضور وزرای کشور ایران و عراق بازگشایی شد، به همین علت مسئولان استان تمام تلاش خود را برای میزبانی هرچه بهتر از زوار به کار گرفته‌اند.

مرز خسروی نزدیکترین نقطه از کشورمان به بغداد پایتخت عراق 190، نجف 380، کربلا 224، کاظمین 203 و سامرا 326 کیلومتر فاصله دارد، عملیات ساخت پایانه بین المللی مرز خسروی از سال 77 در نقطه صفر مرزی آغاز شد و در سال 81 با 75 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

براساس اعلام ستاد اربعین کشور، خدمات‌دهی به زائران در قالب موکب‌ها در داخل کشور از 13 تا 30 مهرماه و در داخل عراق از 16 تا 27 مهر برنامه‌ریزی شده است.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا