جلسه ویژه رئیس فدراسیون قایقرانی با مسئولان کایت بردینگ


جلسه ویژه رئیس فدراسیون قایقرانی با مسئولان کایت بردینگ

جلسه‌ای برای برنامه‌ریزی و توسعه هرچه بیشتر رشته کایت‌بردینگ با توجه به حضور این رشته در المپیک 2024 برگزار شد

جلسه ویژه رئیس فدراسیون قایقرانی با مسئولان کایت بردینگبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پس از اجلاس کنفدراسیون بادبانی آسیا، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی با مسئولان و مربیان کایت‌بردینگ کشور جلسه‌ای برگزار کرد.

این جلسه با حضور حمید شمالی رئیس انجمن کایت‌بردینگ فدراسیون و مجید عمیدی و علیرضا رستمی مربیان رشته کایت‌بردینگ برگزار شد.

علیرضا سهرابیان پس از اشاره به ظرفیت‌های کشور برای توسعه این رشته در مسیر رسیدن به المپیک درباره برنامه‌های ویژه فدراسیون برای حمایت از کایت‌بردینگ صحبت کرد.

در جلسه کنفدراسیون بادبانی آسیا رایزنی‌های زیادی برای توسعه بادبانی ایران در رشته‌های مختلف همانند کایت‌بردینگ و ویند سرف انجام شد و سهرابیان در این جلسه بر فعالیت بیشتر در این رشته‌ها تاکید کرد.

استفاده از بستر‌های مناسب آبی کشور، افزایش پایگاه‌ها، توسعه پایگاه‌های کنونی ایران در این رشته‌ها، استعدادیابی، آموزش و شناخته شدن این رشته در کشور از جمله محور‌های اصلی این جلسه بود.

ایران در مناطق مختلف آبی فعالیت خود را در این رشته‌ها آغاز کرده و در این جلسه مقرر شد با توجه به المپیکی شدن کایت‌بردینگ و تاکید کنفدراسیون بادبانی آسیا بر توسعه همه رشته‌ها فعالیت گسترده‌تری در مسیر توسعه این رشته انجام بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه