ثبت‌نام بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه آغاز شد


ثبت‌نام بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه آغاز شد

گروه دانشگاه ــ ثبت‌نام شرکت در بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه از امروز 20 مهرماه، آغاز شد و تا چهارم آبان‌ماه سال جاری، ادامه دارد.

ثبت‌نام بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه آغاز شد

به گزارش ایکنا؛ تمامی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه‌های پیام‌نور و فرهنگیان که متقاضی ثبت‌نام در بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه هستند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این جشنواره نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

همانند سال‌های گذشته تمامی مراحل ثبت‌نام، داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می‌گیرد و فرآیند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری انجام می‌شود.

در مرحله نخست انتخاب دانشجویان نمونه، دانشجویان متقاضی در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را براساس آیین‌نامه و صرف‌نظر از حد نصاب‌های آن کسب کنند، به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می‌گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را داشته‌اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می‌شوند.

با توجه تغییر شیوه‌نامه جشنواره تمامی متقاضیان در جشنواره سال ۹۸ لازم است ضمن مطالعه دقیق آئین‌نامه و شیوه‌نامه جدید نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

یادآور می‌شود، بر این اساس دانشجویان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم باید به وب‌سایت این جشنواره به نشانی portal.saorg.ir و دانشجویان دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت به پایگاه اطلاع‌رسانی nemooneh.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...