5 گزینه که سرمربیگری تیم ملی امید را قبول نکردند


 5 گزینه که سرمربیگری تیم ملی امید را قبول نکردند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت گل محمدی، فرکی، قلعه نوعی، مهدوی کیا و وحید هاشمیان از جمله گزینه های مد نظر استیلی بودند که هیچیک سرمربیگری تیم امید ایران را قبول نکردند.

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج در نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک درباره تغییرات کادر فنی تیم امید ایران گفت: بعد از کرانچار گزینه قطعی ما انتخاب مربی داخلی بود و برای همین با مربیان زیادی وارد گفت‌وگو شدیم. یحیی گل محمدی، حسین فرکی، امیر قلعه نویی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان از جمله گزینه های مد نظر آقای استیلی بودند که هیچیک سرمربیگری تیم امید ایران را قبول نکردند.

تاج در گزارش به وزیر ورزش و جوانان گفت:در نهایت به آقای مجیدی رسیدیم و بعد از مدتی نظر کمیته فنی فدراسیون لزوم تغییرات در کادر فنی تیم امید بود و آقای استیلی در نهایت با نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انسجام و وزن فنی کادر هدایت تیم امید ایران گفت:مجموعه خوب و همدلی الان در راس تیم امید ایران حضور دارد و بزودی امیر حسین پیروانی هم به این جمع اضافه می شود.

مهدی تاج درباره شانس تیم امید برای صعود به المپیک توکیو گفت : من به این تیم بسیار امیدوارم و امیدهای ایران نفر به نفر از همه حریفان بهتر هستند و شانس زیادی برای صعود داریم و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می خواهم پشتیبانی بیشتری از این تیم و فدراسیون داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس