والتری بوتاس از آپدیت های مرسدس در سوزوکا راضی بوده است


فرمول یک ایران – با آپدیت هایی که مرسدس برای W10 به پیست سوزوکای ژاپن آورده، والتری بوتاس احساس می کند که می تواند به خودرو فشار بیشتری آورد. پیکان های نقره ای کاملا در تمرینات جمعه ژاپن برتری داشته اند و در هر دو جلسه تمرینی، راننده فنلاندی بالاتر از لوئیس همیلتون در صدر قرار گرفت و گفت: روز بسیار مثبتی بود. در این آخر هفته ما قطعات جدیدی را با...

فرمول یک ایران – با آپدیت هایی که مرسدس برای W10 به پیست سوزوکای ژاپن آورده، والتری بوتاس احساس می کند که می تواند به خودرو فشار بیشتری آورد.

پیکان های نقره ای کاملا در تمرینات جمعه ژاپن برتری داشته اند و در هر دو جلسه تمرینی، راننده فنلاندی بالاتر از لوئیس همیلتون در صدر قرار گرفت و گفت:

روز بسیار مثبتی بود. در این آخر هفته ما قطعات جدیدی را با خودرو تست کردیم. خوشحالم که آب و هوا در جمعه خوب بوده و ما دورهای زیادی با لاستیک های مختلف ثبت کردیم.

دورهای خوبی ثبت شد و از همان ابتدا حس خوبی داشتم. در کل با خودرو خوشحال هستم، فقط تغییرات کوچکی روی بالانس خودرو جای کار دارد اما حداقل برای روز جمعه دورهای کوتاه و بلند حس خوبی داشت.

والتری بوتاس از آپدیت های مرسدس در سوزوکا راضی بوده استوالتری بوتاس از آپدیت های مرسدس در سوزوکا راضی بوده است والتری بوتاس

فراری در چند مسابقه اخیر توانست نسبت به مرسدس برتری داشته باشد و به همین دلیل تیم آلمانی برای ژاپن آپدیت های جزئی را آورده است و بوتاس درباره آن گفت:

باید به یاد داشته باشیم که این هنوز فقط تمرین است. هنوز حس می کنم که جا برای کسب برتری وجود دارد و این همیشه حس خوبی است.

ما می توانیم حتی بیشتر از قبل به خودرو فشار بیاوریم. به نظرم باید روی خودمان تمرکز کنیم، اما درست است که در روز یک شنبه برای تعیین خط و مسابقه، رقابت نزدیک خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت