40 دستگاه اتوبوس شهری از ارومیه به مرز مهران اعزام شد


40 دستگاه اتوبوس شهری از ارومیه به مرز مهران اعزام شد

عصر خودرو-شهردار ارومیه گفت: 40 دستگاه اتوبوس از این شهر به مرز مهران اعزام شد تا خدمات لازم را به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمد حضرت‌پور افزود: پس از انتقال زائران به مرز، این اتوبوس ها در مدت 10 روز برای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر می‌شوند تا سرویس دهی لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: این کاروان را یک دستگاه خودرو امداد فنی سیار، یک دستگاه گشت نظارتی و نیروهای فنی و خدماتی موردنیاز همراهی می‌کنند تا مشکلی در روند خدمات دهی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در این مرزها ایجاد نشود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تردد شهروندان ارومیه ای پس از اعزام این تعداد اتوبوس انجام شده و برای راحتی شهروندان تدابیر ویژه برای جایگزینی و تخصیص اتوبوس های فوق العاده برای خطوط پرازدحام در داخل شهر اندیشیده شده است.

روز شنبه هفته آینده /27 مهر/ مصادف با 20 ماه صفر، اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

طبق رسمی که در چند سال گذشته در بین شیعیان و ارادتمندان حضرت سیدالشهدا (ع) مرسوم شده است، میلیون ها نفر از شیفتگان آن حضرت از کشورهای مختلف دنیا به ویژه ایران و عراق در روز اربعین در کربلا حاضر می شوند و همایش میلیونی این روز را برگزار می کنند.

برخی آمارها از حضور بیش از 25 میلیون نفر در همایش عاشقان حسینی در اربعین سال گذشته در کربلا حکایت دارد؛ سال گذشته بیش از 17 هزار نفر از آذربایجان غربی در این مراسم معنوی شرکت کرده بودند.

حضور نزدیک به 50 هزار زائر از آذربایجان غربی در این پیاده روی پیش بینی می شود.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی