رونق گردشگری حلال در روسیه در سال های اخیر


رونق گردشگری حلال در روسیه در سال های اخیر

مسلمانان بسیاری علاقمند به سفر به روسیه هستند و باوجود نبود گردشگری حلال در روسیه، برخی از هتل ها و رستوران های این کشور برای جلب نظر مسلمانان به گردشگری حلال روی آوردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از Dmc News، روسیه یک کشور اروپایی زیبا است که مسافران بسیاری از اقصی نقاط جهان از جمله کشورهای اسلامی و عربی به این کشور سفر می کنند. اما شمار زیادی از زنان مسلمان عربی به دلیل حجاب و داشتن نقاب با مشکل رستوران و هتل روبه رو هستند، زیرا در این مکان ها روش اسلامی رعایت نمی شود.

این درحالی است که بسیاری از کشورهای گردشگری رعایت زنان مسلمان را می کنند و گردشگری حلال را برای مسلمانان به ویژه زنان فراهم کردند. به طوری که نه تنها به تاسیس هتل های اسلامی برای مسلمانان اقدام کردند، بلکه استخر و تفرجگاه سرپوشیده ای را برای زنان مسلمان اختصاص دادند .

در همین حال، برخی از هتل ها در روسیه به گردشگری حلال روی آورده اند و تلاش دارند تا با اختصاص غذای حلال نظر ویژه مسلمانان را جلب کنند.

یکی از هتل های روسیه، هتل«گراید بوتیک» در مرکز مسکو است که گردشگری حلال را برای مسلمانان اجرایی می کند؛ همچنین هتل « korston royal» در قازان نیز خدمات حلال را به گردشگران مسلمان ارایه می دهد.

از رستوران های حلال روسیه، رستوران «TUBATAY» در قازان، رستوران «بارداک» و رستوران «تاج محل» در قازان است که به مسلمانان غذای حلال می دهد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات