مسابقه کتاب‌خوانی «عاشورا در اندیشه آیت‌الله العظمی جوادی آملی» برگزار می‌شود


مسابقه کتاب‌خوانی «عاشورا در اندیشه آیت‌الله العظمی جوادی آملی» برگزار می‌شود

حجت‌‌الاسلام یزدی با بیان اینکه دفتر آیت‌الله العظمی جوادی آملی در تهران درصدد ارتباط بیشتر با مردم است، گفت: در این راستا مسابقه کتابخوانی «عاشورا در اندیشه آیت‌الله العظمی جوادی آملی» را برگزار می‌کند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «محمد علی یزدی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه رویکرد دفتر آیت ‌الله العظمی جوادی آملی در تهران، بهره گیری از روش ها و ابزارهای نوین در تبلیغ دین است، اظهار کرد: امروز باید محتواهای دینی و فرهنگی را به بهترین شکل در اختیار نسل جوان قرار داد و در این زمینه باید کاملا به‌روز و خلاقانه عمل کرد.

مسئول دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت الله العظمی جوادی آملی در تهران با بیان اینکه دیگر زمان آن گذشته است که روحانی در دفتر خود بنشیند و منتظر مراجعه مردم به ویزه نسل جوان باشد، تصریح کرد: این دفتر در همین راستا مسابقه کتابخوانی «عاشورا در اندیشه آیت ‌الله العظمی جوادی آملی» را برگزار می کند تا زمینه پیوند بیشتر مردم با مرجعیت را فراهم کند.

وی با اشاره به دیدگاه دقیق و جالب آیت الله العظمی جوادی آملی درباره پیام ها و عبرت های نهضت کربلا، ادامه داد: کتاب های «کوثر کربلا»، «شکوفایی عقل در پرتو نهضت حسینی» و «حماسه و عرفان» نوشته این مرجع معظم تقلید، منابع مسابقه کتابخوانی عاشورا در اندیشه آیت‌ الله العظمی جوادی آملی هستند.

یزدی تاکید کرد: علاقمندان می توانند فایل منابع و سوالات مربوطه را از پایگاه اینترنتی اسراء دانلود کنند و جواب ها را به صورت اینترنتی پاسخ دهند یا اینکه به صورت حضوری به دفتر آیت ‌الله العظمی جوادی آملی در تهران، به نشانی، خیابان مجاهدین اسلام، نرسیده به میدان شهدا، پلاک 56، تحویل دهند.

وی در پایان یادآور شد: به تعدادی از برندگان جوایز نفیسی اهدا می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 021-33503573 و 09124677015 تماس بگیرند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته